۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱
دنیای موبایل و کامپیوتر؛

دردسر المپیک برای شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت لندن

ایتنا - متخصصان فنی بیم دارند که ظرفیت شبکه‌های همراه و بی‌سیم برای تبادل این حجم از پیامک و داده در مورد المپیک کافی نباشد.


علاقه میلیون‌ها نفر از مردم محلی و مسافران شهر لندن به استفاده از اینترنت و تلفن همراه برای تبادل نظر در مورد المپیک مشکل آفرین شده است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی تری، متخصصان فنی بیم دارند که ظرفیت شبکه‌های همراه و بی‌سیم برای تبادل این حجم از پیامک و داده در مورد المپیک کافی نباشد و طی روزهای آینده فرایند اطلاع رسانی رسانه‌ها در مورد رویدادهای المپیک لندن دچار اختلال شود.

روز شنبه در جریان برگزاری مسابقات دو ماراتون مردان اطلاع رسانی در مورد جزئیات این رویداد ورزشی دچار مشکلاتی شد که زنگ خطر را برای کمیته برگزاری بازی‌های المپیک موسوم به IOC به صدا درآورده است.

این کمیته رسما علت این مشکل را استفاده بیش از حد از شبکه‌های تلفن همراه دانسته که باعث شده پوشش خبری مسابقات با دشواری مواجه شود.
خوشبختانه این مسائل بر روند برگزاری خود مسابقات تاثیر منفی نگذاشته است.

در این میان برخی صاحب نظران از اینکه علیرغم پیش‌بینی این مشکلات برای مقابله با آنها تمهیدات فنی و تکنیکی کافی اندیشیده نشده اظهار نارضایتی کردند. 
 
کد مطلب: 23086
نام شما
آدرس ايميل شما


اشکان
feedback
آیا این مشکل در المپیک پکن هم وجود داشت؟
رضا
feedback
فکرشو بکن اگه المپیک در ایران برگزار میشد چه آبروریزی میشد!
انهاکه نسل 3 و 4 اپراتور همراه را دارن وضعشون اینطوره وای به حال ما که هنوز در نسل 2 درجا میزنیم!!!

- زنگ خطر واسه وزیر ارتباطات ایران : چند ماه دیگه که اجلاس عدم تعهد در تهران است دیگه نمیتونید 99% فیلتر کنید و اپراتورهای همراه را در عصر حجر نگهدارید!