۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۲
به گفته معاون رگولاتوری:

رایتل نباید پیش ثبت نام کند

ایتنا - هنوز از عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل خبری نیست.
رایتل نباید پیش ثبت نام کند



معاون رگولاتوری گفت: هنوز از عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل خبری نیست و این اپراتور باید کم کم مانند دو اپراتور دیگر مرحله پیش ثبت نام سیم‌کارت را حذف کند و محدودیتی در تعداد واگذاری نداشته باشد.


به گزارش ایتنا حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اپراتور سوم به تناسب نیاز برای ارائه خدمات امور مشترکین و نمایندگی‌های خود، با دفاتر پیشخوان دولت در حال امضای قرارداد است.

معاون نظارت و بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: همچنان که هم‌اکنون یک کال سنتر(مرکز تماس) برای پاسخگویی به مشترکان خود دارد و باید به مرور این مرکز را متناسب با توسعه شبکه، توسعه دهد.

وی با اشاره به دو مرحله‌ای بودن فروش سیم‌کارت رایتل، گفت: همچنین قاعدتاً باید کم‌کم پیش ثبت‌نام برای واگذاری سیم‌کارت رایتل از بین برود.

رضوانی توضیح داد: اگرچه این تصمیم در حیطه مسئولیت‌های مدیران رایتل است اما باید سلیقه واگذاری رایتل، متناسب با توسعه شبکه باشد و مانند دو اپراتور دیگر بازار، دیگر محدودیتی در واگذاری‌ها وجود نداشته باشد.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری همچنین در خصوص عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری، گفت: فعلاً از ارائه سیم کارت‌های اعتباری رایتل خبری نیست.
 
وی گفت: زمان واگذاری اعتباری بر اساس طرح تجاری مدیران اپراتور خواهد بود.
 
کد مطلب: 23072
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی
feedback
رایتل دیگه چیه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام