۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵
ویژه ماه مبارک رمضان:

نرم‌افزارهایی رایگان برای گوشی‌های آندرویدی سامسونگ

ایتنا- تلفن همراهتان در ماه رمضان نیز می‌تواند با استفاده از برنامه‌های سامسونگ، به کمک شما می‌آید.
نرم‌افزارهایی رایگان برای گوشی‌های آندرویدی سامسونگ


سرانجام ماه رمضان از راه رسید. منابع مختلفی وجود دارند که برای آگاهی از عبادت‌های ویژه این ماه می‌توان از آنها استفاده کرد.
یکی از ابزارهایی که می‌تواند در رسیدگی به اعمال و عبادات ماه مبارک رمضان به شما کمک کند، تلفن‌همراه شما است.
در اینجا به معرفی چند نرم‌افزار رایگان، ویژه گوشی‌های آندرویدی سامسونگ می‌پردازیم که می‌توانید در این ماه از آن‌ها استفاده کنید. این نرم‌افزارها به سفارش سامسونگ الکترونیکس و توسط شرکت تدبیرگستران بهینه‌ساز، تهیه شده‌اند.

۱. ضیافت رمضان
به گفته سازنده، در این نرم‌افزار «می توانید هر آنچه را که برای استفاده از ماه ضیافت الهی به آن نیاز دارید در اختیار داشته باشید».


«ضیافت رمضان»، برنامه‌ای است که بخش‌هایی چون: پخش صوتی ادعیه روزهای ماه رمضان، نمایش دستور پخت برخی مواد غذایی ویژه این ماه، نکات روزه‌داری و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت جست‌وجو و انتخاب موارد دلخواه، از امکاناتی است که می‌توانید در «ضیافت رمضان» از آن‌ها استفاده کنید.

۲. نهج‌البلاغه
با این نرم‌افزار می‌توانید نسخه‌ای نرم‌افزاری از کتاب نهج‌البلاغه را در تلفن‌همراه‌تان نصب کنید و با این کار، فرصت بیشتری را به مطالعه این کتاب ارزشمند اختصاص دهید.
در نرم‌افزار «نهج البلاغه» می‌توانید مناجات‌های امیرالمومنین (علیه‌السلام)، خطبه‌ها و نامه‌های ایشان را همراه با ترجمه پارسی مشاهده کنید یا به پخش صوتی آن‌ها گوش فرا دهید. نمایش حکمت‌ها، اندرزها و شگفتی‌های نهج‌البلاغه (به زبان پارسی) از دیگر بخش‌های نرم‌افزار است.

۳. مفاتیح الجنان
برای مطالعه ادعیه مفاتیح الجنان در ماه رمضان، می‌توانید از نرم‌افزار «مفاتیح الجنان» استفاده کنید. با این نرم‌افزار به کلیات مفاتیح الجنان (ادعیه، زیارات، ملحقات و حاشیه مفاتیح) به همراه ترجمه پارسی دسترسی خواهید داشت.
امکان پخش صوتی تعدادی از ادعیه معروف و دعاهای روز نیز در این برنامه وجود دارد. قابلیت تغییر رنگ پس‌زمینه و رنگ و اندازه قلم، نشانه‌گذاری (برای ادامه مطالعه)، انتخاب موارد دلخواه، قابلیت جستجوی پیشرفته و … از امکانات این نرم‌افزار هستند.

۴.مسجد یاب
این نرم‌افزار موقعیت مسجدهای سطح کشور را بر روی نقشه نمایش می‌دهد و همچنین به کاربر امکان می‌دهد که نزدیک‌ترین مسجد به موقعیت فعلی خود را پیدا کند. اعلام فاصله کاربر از مساجد، دارا بودن فهرستی کامل از مسجدهای ایران (با نمایش موقعیت آن‌ها بر روی نقشه)، معرفی مساجد معروف در محیطی جذاب (همراه با تصاویر و توضیحات) از امکانات نرم‌افزار «مسجد یاب» هستند. ضمناً کاربر می‌تواند در این برنامه، مساجد را بر حسب شهر یا نام مسجد، جست‌وجو و مسجدهایی را به عنوان مسجدهای مورد علاقه خود انتخاب کند.

توضیحات مربوط به این نرم‌افزارها را می‌توانید در www.samsungapps.com مشاهده کنید («مسجد یاب» در گروه «سفر» و سایر برنامه‌های معرفی شده در گروه «شیوه زندگی» این سایت قرار دارد)
 
کد مطلب: 23030
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام