۰
plusresetminus
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸

همراه اول همراه مشترکین در المپیک 2012 لندن

ایتنا- همراه اول بسته‌های ویژه‌ای را به منظور بهره‌مندی هموطنان ورزش دوست از تازه‌ترین اخبار المپیک آماده ارائه به کاربران دارد.
همراه اول همراه مشترکین در المپیک 2012 لندن


همراه اول با ارائه سرویس‌های ارزش افزوده ویژه، به استقبال المپیک لندن رفت.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول همگام با حضور تیم‌های ورزشی کشور در المپیک ۲۰۱۲ لندن، به منظور بهره‌مندی هموطنان ورزش دوست از تازه‌ترین اخبار المپیکی، بسته‌های ویژه‌ای از خدمات پیامکی المپیک را به مشترکین خود عرضه می‌کند.

مشترکین همراه اول با دو بسته ویژه المپیک خدمات پیامکی همراه اول، در جریان لحظه‌های داغ و سرنوشت ساز این رویداد بزرگ جهانی قرار می‌گیرند.

در بسته نخست «روزنگار»، «اخبار و حواشی مسابقات»، «مسابقه» و «اتاق پیامکی المپیک» در نظر گرفته شده است که مشترکین علاقه‌مند می‌توانند جهت دریافت اخبار و حواشی بازی‌ها حرف M یا کلمه «المپیک»، روزنگار MD یا «روز»، مسابقه حرف C یا «مسابقه» و جهت عضویت در اتاق گفت‌وگوی المپیک CS یا کلمه «مدال» را به شماره ۲۰۵۰ پیامک کنند.

بسته دوم، شامل سرویس‌های متنوع «اخبار نتایج مسابقات، حاشیه‌ها و خبرهای ویژه، بیوگرافی بازیکنان و تیم‌ها، مجموعه‌های هواداران، نظرسنجی ها و مسابقات سرگرم کننده و مهیج» است.
برای بهره‌مندی از سرویس‌های بسته دوم، مشترکین علاقه‌مند کافی است عدد ۲۰۱۲ را به شماره ۲۰۱۲ ارسال کنند.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش خدمات پیامکی پایگاه اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
 
کد مطلب: 23012
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام