۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳

تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای چقدر است؟

ایتنا - ۱۹ اپراتور ارائه دهنده خدمات پخش ماهواره‌ای رشد درآمدشان در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.


يك مرکز مشاوره و تحلیل در امور ارتباطات ماهواره‌ای در اتحادیه اروپا، اعلام كرد كه در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳۲ هزار و ۱۴۰ شبکه ماهواره‌ای و نیز ۱۳۸ شبکه پولی از طریق اپراتورهای ماهواره‌ای فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشتند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از پايگاه اينترنتي عصر ایران، مرکز مطالعات " EUROCONSULT " که یک مرکز مشاوره و تحلیل در امور ارتباطات ماهواره‌ای در اتحادیه اروپا است، در تازه‌ترین گزارش خود درباره فعالیت ۳۸ اپراتور ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای در جهان از رشد فعالیت‌های این اپراتورها و افزایش فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای در مناطق مختلف جهان به ویژه آسیا خبر داد.

بر اساس این گزارش ۸۰ درصد از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پخش ماهواره‌ای در سال ۲۰۱۱ شاهد رشد درآمد بوده‌اند که از این میزان ۱۳ اپراتور از میان ۳۸ اپراتور فعال، رشد درآمد ۱۰ درصدي یا بیشتر داشته‌اند.

این گزارش با اشاره به اینکه در دو سال آینده تعداد اپراتورهای فعال در بخش ماهواره‌ای به ۴۷ خواهد رسید، افزوده است: ۱۹ اپراتور ارائه دهنده خدمات پخش ماهواره‌ای رشد درآمدشان در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

این گزارش می‌افزاید، بازار آسیا رشد بیشتری نسبت به دیگر بازارها داشته و هم اینک در این منطقه ۱۸ اپراتور پخش ماهواره‌ای فعال هستند.
 
کد مطلب: 22982
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
هورا ما هم 20 تا شبکه داریم
feedback
اخبار قدیمی ایتنا همیشه حالمون رو میگیره این چه طور سایتی هست که اخبار دو سال پیش رو میگذاره اول!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام