کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ ST93 ترکیبی از طراحی مدرن و کارایی بالا

سايت خبری ايتنا , 1 مرداد 1391 ساعت 15:52

ایتنا- ST93 تجربه ای بی نظیر از عکاسی را با تکنولوژی تثبیت دوگانه تصاویر و بزرگنمایی 5X، در بدنه ای با طراحی ماهرانه، با خود همراه می‌آورد




کمپانی سامسونگ، به عنوان یکی از پیشتازان عرصه رسانه‌های دیجیتال و تکنولوژی‌های مربوط به آن، امروز از دوربین مدرن و پر امکانات خود، یعنی ST93 پرده‌برداری کرد.


به گزارش ایتنا این مدل در خانواده دوربین‌های فوق باریک و شیک این شرکت جای می‌گیرد که از امکانات آن می‌توان به عملکرد نوری بهینه شده به لطف تثبیت دوگانه تصویر، کیفیت تصویر ۱۶ مگاپیکسل، زاویه عریض ۲۶ میلیمتر و بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵X اشاره کرد.

این دوربین همچنین دارای فیلترهای هوشمند است که به کمک آن کارابران می‌توانند تصاویر خلاقانه‌ای را به وجود بیاورند.

این مدل یکبار دیگر جاه‌طلبی‌های سامسونگ در ارائه محصولاتی قدرتمند به همراه ظاهری زیبا را برای ثبت تصاویری با کیفیت فوق العاده، به معرض نمایش گذاشت.

ST93 دارای ویژگی نوآورانۀ تثبیت دوگانه تصاویر است؛ این تکنولوژی بدان معناست که تصویر بهینه از ترکیب تثبیت نوری و تثبیت دیجیتال به‌دست می‌آید.

تثبیت دوگانه تصاویر یا Dual IS ضمانت می‌کند که تصاویر ثبت شده، فارغ از اینکه در چه محیطی گرفته شده‌اند، دارای کیفیتی واضح و شفاف باشند.
این قابلیت به خصوص از تار شدن تصاویری که با عجله گرفته می‌شوند جلوگیری می‌کند.

این تکنولوژی این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون اینکه نگران تار شدن تصاویر خود باشند، نهایت لذت را از کار با دوربین خود ببرند.

قطر ST93 تنها ۱۷.۵ میلیمتر است که این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید آن را به راحتی داخل کیف و یا جیب خود جای دهید و در همه جا آن را همراه خود داشته باشید.

فیلترهای هوشمند در ST93 حال و هوای خاصی به تصاویر شما می‌بخشند.

افکت سایه روشن ، تضاد ترکیبی قابل توجهی را بر روی تصاویر بوجود می‌آورد و یا گزینه Half-Tone Dot حالتی کمیک را در تصاویر ایجاد می‌کند، حالت Palette نیز رنگ‌های متعددی را برای تصویر شما در نظر دارد.

در کنار تمامی این افکت‌ها، این دوربین مجهز به قابلیت Panorama برای ثبت تصاویر عریض است که نتیجه‌ای بی‌نقص و بی‌نظیر را با خود به همراه دارد.

آقای هیون هو چونگ، معاون و مسئول تجارت تصاویر دیجیتال در سامسونگ، چنین می‌گوید: دوربینی که امروز از آن پرده‌برداری شد، تقویت کنندۀ توانایی سامسونگ در برآورده کردن خواسته مشتریان در رابطه با دوربینی با طراحی زیبا، مدرن و در عین حال کارا و با نوآوری‌هایی همچون تثبیت دوگانه تصویر، بود. ما می‌دانیم که مشتریانمان علاقه خاصی به طراحی های ماهرانه و آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی دارند.

اکنون در ادامه موفقیت مدل های ST95 ، ST90 و ST65، ما برای برآورده کردن این نیازها دوربین قدرتمندتر و کاراتری را پیشنهاد می‌دهیم.
 
طراحی ST93 به نحوی صورت گرفته است که با دقت از تأمین نیاز مشتریان در کاربردپذیری دوربین اطمینان حاصل کند و تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی را، به همراه قیمتی معقول، برای آنها به همراه آورد.
 


کد مطلب: 22946

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22946/سامسونگ-st93-ترکیبی-طراحی-مدرن-کارایی-بالا

ايتنا
  https://www.itna.ir