۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳

اعترافات یک مرده در اینترنت خبرساز شد!

ایتنا – وال پاترسون گفته: من هیچگاه دکتر نبوده‌ام و اصلاً نمی‌دانستم واژه PhD یعنی چه!
اعترافات یک مرده در اینترنت خبرساز شد!


انتشار نوشته‌های یک مرد آمریکایی که هفته پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان حنجره در سن ۵۹ سالگی درگذشت، با اقبال گسترده کاربران اینترنتی روبرو شد.


به گزارش ایتنا به نقل از سایت هرالد سان استرالیا، اعترافات این مرد پس از مرگش، از طریق اینترنت منتشر شده است.

وی که وال پاترسون (Val Patterson) نام دارد، با ابراز عشق و علاقه بسیار به همسرش، از روزگار خوش جوانی خود در ایالت یوتا(در جنوب غرب آمریکا) سخن گفته و در عین حال گفته «کارهایی بوده که نمی‌بایست انجام می داده‌ام.»

وی با اشاره به این که من هیچگاه دکتر نبوده‌ام و مدرک دکترا نداشته‌ام، ماجرای دکتر شدن خود را این گونه نقل کرده است: روزی که برای تسویه وام دانشجویی‌ام به دانشگاه رفتم... دختری که آنجا کار می‌کرد، رسید مرا در یک قفسه اشتباهی گذاشت و بعد از دو هفته از طریق پست، یک مدرک دکترا به دستم رسید!

وی گفته: من حتی دانشگاهم را تمام نکرده‌ام و فقط سه سال در دانشگاه درس خوانده‌ام. من حتی نمی‌دانستم واژه PhD یعنی چه!

این متوفی همچنین به یکی از سرقت‌های خود در ژوئن سال ۱۹۷۱ اشاره می‌کند و می‌گوید: می‌توانستم این موضوع را پوشیده بگذارم اما خواستم خود را از سنگینی آن رها کنم!

این مرد عجیب، خود را با عباراتی همچون «هنرمند، مخترع، مدیر تجاری، کمدین هرزه، شوهر، برادر، پسر، عاشق گربه و فردی بدگمان» توصیف کرده و گفته: من از زندگی خود بسیار لذت برده‌ام.

این مرد آمریکایی با این حال از این که نتوانسته در جوانی، سیگار کشیدن را کنار بگذارد اظهار تاسف کرده است چرا که «می‌دانسته سیگار کشیدن برای او زیان دارد.»

بر اساس این گزارش، گاهی اوقات در هر دقیقه، صد هزار کاربر به سایت «سالت لیک تریبون» که این اعترافات را منتشر کرده، مراجعه داشته‌اند و همین بازدید بسیار بالا، سایت مزبور را به طور موقت از کار انداخته است.
 
کد مطلب: 22901
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام