۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۶

عرضه رایگان نرم افزار محاسبه حقوق از سوی شرکت اینتوئیت برای کسب و کارهای کوچک

ایتنا- هرگز به این فکر کرده‌اید که بدون دخالت حسابدار، خودتان حقوقتان را محسابه کنید؟ پس با این نرم‌افزار فقط کافیست که از آیفون یا آیپدتان کمک بخواهید!
عرضه رایگان نرم افزار محاسبه حقوق از سوی شرکت اینتوئیت برای کسب و کارهای کوچک


شرکت اینتوئیت از عرضه نرم‌افزار رایگانی خبر داده است که کسب‌وکارهای کوچک به کمک آن می‌توانند حقوق و دستمزد کارکنان خود را با دقت محاسبه کنند.
نرم‌افزار محاسبه حقوق شرکت اینتوئیت هم اکنون برای نصب بر روی آیفون و آیپد طراحی شده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت computerworld، شرکت اینتوئیت برای کسب‌وکارهای کوچکی که نمی‌خواهند از نرم‌افزارهای حسابداری پولی استفاده کنند، نرم‌افزار رایگانی طراحی کرده است که برای محاسبه حقوق و پرداختی کارکنانشان به کار می‌رود.

این نرم‌افزار که Snap Payroll نام دارد پرداختی خالص کارکنان را بر منبای ساعات کاری آنها محاسبه می‌کند و مالیات‌های دولتی و فدرال را نیز به صورت خودکار از آن کم می‌کند.

شرکت اینتوئیت که خود را یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان خدمات محاسبه دستمزد و حقوق در آمریکا می‌داند، هم‌اکنون حقوق بیش از یک میلیون نفر را در این کشور محاسبه می‌کند.

کسب‌وکارهای کوچک در حال حاضر می‌توانند نرم‌افزار جدید شرکت اینتوئیت را مستقل از دیگر راهکارهای حسابداری اینتوئیت و به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند.

این نرم‌افزار علاوه بر محاسبه حقوق کارکنان، کاربران را در جریان همه اشکال مالیاتی دولت قرار می‌دهد و حتی می‌تواند اسناد و فرم‌های مالیاتی را برای کارفرمایان کسب‌وکارهای کوچک ایمیل کند.

این نرم‌افزار امکان محاسبه دقبق حقوق و مالیات‌ها را نیز به کسب‌وکارهای کاربر می‌دهد. این قابلیت از این جهت مهم است که براساس گزارش اتاق بازرگانی آمریکا، یکی از هر سه کسب‌وکار در این کشور به خاطر محاسبه اشتباه حقوق و مالیات مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.
 
کد مطلب: 22893
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام