۴
۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۶

رونمايي از شبكه مجازي گردشگري ايران

سرویس: اقتصادي - ارتباطات و فناوري اطلاعات
ایتنا - جمع‌آوري دايره المعارف مصور گردشگري و جانمايي آن در شبكه مجازي گردشگري و ترجمه آن به ۱۰ زبان زنده دنيا در كمتر از شش ماه را از ديگر برنامه‌هاي اين شبكه است.


مدير كل شبكه گردشگري مجازي از رونمايي شبكه مجازي گردشگري ايران خبر داد.

به گزارش ایتنا سهيل مهرزاد در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به رونمايي شبكه مجازي گردشگري ايران در تاريخ ۵ مهرماه سال جاري، افزود: رويكرد اين شبكه معرفي جاذبه‌ها، امكانات و تسهيلات گردشگري كشور براي تمامي گردشگران داخلي و خارجي با ۱۰ زبان زنده دنيا است.

وي اظهار كرد: اماكن اقامتي، مراكز پذيرايي، مذهبي، اقتصادي، تفريحي، خدمات مسافرتي و آنچه كه يك گردشگر در هر نقطه كشور به آن احتياج داشته باشد، توسط اين شبكه طبقه‌بندي و معرفي مي‌شوند.

مهرزاد ادامه داد: جمع‌آوري دايره المعارف مصور گردشگري و جانمايي آن در شبكه مجازي گردشگري و ترجمه آن به ۱۰ زبان زنده دنيا در كمتر از شش ماه را از ديگر برنامه‌هاي اين شبكه است.

مديركل شبكه گردشگري مجازي ايران با بيان اينكه صنعت گردشگري سومين صنعت دنيا معرفي شده است، تصريح كرد: پيش بيني مي‌شود اين صنعت در سال ۲۰۲۰ به اولين صنعت برتر دنيا برسد بنابراين كشور را بايد به صنعت توريسم مجهز كنيم. در همين راستا همزمان با روز گردشگر، شبكه مجازي گردشگري كشور رونمايي خواهد شد.

به گفته وي، در حال حاضر زيرساخت‌هاي اين شبكه آماده و در سه ماه آينده نيز اطلاعات شبكه بارگذاري و به فعالان گردشگري معرفي خواهد شد. 
 
کد مطلب: 22821
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
این شبکه مجازی سایت نداره؟!

ههه!!
s
feedback
Iran, Islamic Republic of
آدرس سایتش هست
www.iranvirtualtourism.com
feedback
بدو بریم تو سایتش تا فیلتر نشده!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
آدرس سایتش هست:
www.IranVTN.ir
البته اگر تو گوگل عبارت "شبکه مجازی گردشگری" رو هم بزنین درصفحه اول خواهید دید.
موفق باشید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام