۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
جدیدترین مودم‌های ASUS معرفی شدند

ارتباط بی وقفه با DSL-N12U و DSL-N55U

ایتنا - فناوری Fail-Over ایسوس برای مودم/روترهای الماس سیاه DSL-N12U و DSL-N55U این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند توسط یک مبدل USB اختصاصی به شبکه WAN و 3G متصل شوند.
ارتباط بی وقفه با DSL-N12U و DSL-N55U


ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتری همواره از بیشترین سبد تولیدی کالا در بین رقبای خود بهره‌مند می‌باشد.
یکی از محصولاتی که ایسوس در سال‌های گذشته تمرکزی خاص را بر روی آن نموده است محصولات شبکه است.

به گزارش ایتنا این شرکت به تازگی دو محصول جدید را از خانواده ADSL مودم خود عرضه نموده است که در واقع یک محصول چند کاره می‌باشد.

مودم/روترهای الماس سیاه DSL-N12U و DSL-N55U با تکیه بر ماندگاری و بقا در شرایط سخت، از ویژگی تبدیل خودکار WAN/3G برخوردارند.
فناوری Fail-Over ایسوس برای مودم/روترهای الماس سیاه DSL-N12U و DSL-N55U این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند توسط یک مبدل USB اختصاصی به شبکه WAN و 3G متصل شوند.

برای جلوگیری از بروز وقفه در اتصال و در صورتی که شبکه WAN قطع شود و یا به هر دلیل غیرقابل دسترس باشد، این مودم/روترها به صورت خودکار به شبکه 3G سوئیچ می‌کنند.
بنابراین کاربران همواره از مزایای یک اتصال بی‌وقفه برای مصارف شخصی و سایر فعالیت‌های مالی و تجاری خود بهره‌مند خواهند بود.

برای افزایش قابلیت‌های آنلاین، هر دو مدل به همراه یک طراحی مقاوم محافظ برق ارایه می‌شوند که می‌توانند در برابر نوسانات تا 4000 ولت مقاومت کنند.
این ویژگی در مناطقی که وقوع طوفان‌های رعد و برق رایج است بسیار سودمند خواهد بود زیرا این محصولات حتی در خلال شرایط نامتعادل و نامساعد آب و هوایی به طور مداوم قادر به ادامه فعالیت بدون افت کیفیت خواهد بود.

ایسوس برای دستیابی به گواهی محافظ برق 4000 ولتی آزمایش‌های متعددی را روی مودم/روترهای الماس سیاه DSL-N12U و DSL-N55U اجرا کرده که در نهایت آنها را به بهترین انتخاب برای کاربران مناطق گرمسیری تبدیل نموده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات ویژگی Printer EZ All-in-One می‌باشد که به کاربران متعدد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به تهیه و خرید یک سرور مستقل، چاپگرها و اسکنرها را به اشتراک بگذارند که این ویژگی در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های کاربران خواهد شد.

آنتن‌های قدرتمندی که در این مودم/روترها تعبیه شده‌اند می‌توانند سیگنال‌های قوی و قابل اطمینانی را تأمین کرده و محدوده بی‌سیم تحت پوشش این محصولات را گسترش دهند. 
 
کد مطلب: 22795
نام شما
آدرس ايميل شما


سهراب
feedback
یاید اضافه کنم که ورژن خاصی که
DSL N12U B1
فقط این وِزگی را پشنیبانی می کند نه همه مدلهای مودم DSL N12