d21'; ?>d21'; ?> ايتنا - شیوه تبلیغات فیس‌بوک تغییر می‌کند
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵

شیوه تبلیغات فیس‌بوک تغییر می‌کند

ایتنا - انتظار می‌رود که این اقدام جدید فیسبوک نگرانی‌ها در خصوص حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد.


فیس‌بوک قصد دارد تا شیوه تبلیغاتی جدیدی در پیش بگیرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وال استریت ژورنال اعلام کرده است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌خواهد تا نوع جدیدی از تبلیغات موبایلی را که بر پایه برنامه‌هاست در پیش بگیرد.

به نوشته این روزنامه، فیس‌بوک که هم اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد برای این کار از ویژگی ارتباط (Connect) استفاده خواهد کرد که به میلیون‌ها کاربر اجازه می‌دهد تا با نشان کاربری و رمز فیس‌بوکی خود از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

یک منبع ناشناس در فیس‌بوک به وال استریت ژورنال گفته است که اين شبكه اجتماعي همچنین قصد دارد تا شیوه استفاده کاربران از برنامه‌ها را نیز ردیابی کند، اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتحاذ نشده است.

انتظار می‌رود که این اقدام جدید فیسبوک نگرانی‌ها در خصوص حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد. 


این اقدام فیس‌بوک و تمرکز این شرکت بر تلفن‌های همراه هوشمند در حالی صورت می‌گیرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کاربران از طریق تلفن‌های همراه خود وارد فیس‌بوک می‌شوند. 
 
کد مطلب: 22768
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر شما در باره طرح رجیستری موبایل چیست؟
طرح کاملا موفق بود
تا حدودی به نتیجه رسید
طرح کاملا شکست خورد
بنظرم طرح مبهمی است