۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
جایزه موثرترین توزیع‌کننده و بهترین توسعه کانال فروش برای پارس آتنا دژ

«پاد» جوایز Champion Award کسپرسکی را در غرب آسیا درو کرد

ایتنا- جایزه موثرترین توزیع‌کننده از بین سه توزیع کننده دیگر به پارس آتنا دژ تعلق گرفت.
«پاد» جوایز  Champion Award کسپرسکی را در غرب آسیا درو کرد


به گزارش ایتنا شرکت پارس آتنا دژ (پاد) توزیع‌کننده رسمی محصولات کسپرسکی، جایزه Champion Award کسپرسکی و جایزه توسعه موثر و مفید کانال فروش را برای سه ماهه نخست سال ۲۰۱۲ در منطقه غرب آسیا دریافت کرد.
 
طبق اعلام کسپرسکی، ارزیابی برای اهدای این جوایز، بعد از بررسی کیفیت و عملکرد در یک بازه زمانی مشخص ۵ ماهه انجام شد.
معیارهای این ارزیابی براساس کیفیت و عملکرد فاکتورهایی از قبیل میزان فروش، گسترش کانال نمایندگان فروش و کنترل کانال نمایندگی برای جلوگیری از تخلف بود.

همچنین ایجاد ارزش افزوده، آموزش و پروموشن‌های مختلف برای توسعه برند کسپرسکی در این بازه زمانی از دیگر عوامل تعیین کننده جوایز بود.
شرکت پارس آتنا دژ در این رقابت و ارزیابی توانست از سه توزیع‌کننده دیگر کسپرسکی در منطقه غرب آسیا پیشی بگیرد و جایزه موثرترین توزیع‌کننده و کانال فروش موثر را از آن خود کند.

گلمر بحری، مدیرعامل شرکت پارس آتنا دژ در این‌باره گفت: ما معتقدیم داشتن کانال فروش موثر صرفا فروش بیشتر نیست، بلکه باید به طرق مختلف با کانال فروش همراه بود و از نمایندگان حمایت کامل را به جا آورد.
وی با بیان اینکه شرکت پاد سعی کرده ارتباط نزدیکی با نمایندگان خود برقرار کند افزود: شرکت پاد به طور مستمر برای نمایندگان خود در هر فصل یک دوره آموزش فروش و یک دوره آموزش فنی کامل کسپرسکی برگزار می‌کند.

بحری با اشاره به اینکه پاد هر آنچه نماینده برای فروش بی‌دغدغه نیاز داشته است فراهم کرده است افزود: ارایه تخفیفات ویژه برای نمایندگان پاد، حضور مشترک با نمایندگان در نمایشگاه‌های شهرستان، انتشار و ارایه اطلاعات فنی و بروشور با زبان فارسی و دریافت ریالی در درگیری نوسانات ارز که از ضرر نماینده جلوگیری می‌کند از دیگر فعالیت‌هایی است که پاد برای حمایت از کانال فروش خود انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پاد گفت: در مدت زمانی که شرکت پارس آتنا دژ به عنوان Value Added Distributor کسپرسکی در منطقه غرب آسیا در آمده است سه نماینده این شرکت توانستند به رده PBP که بالاترین سطح از نمایندگی کسپرسکی قبل از توزیع‌کننده محسوب می‌شود ارتقا پیدا کنند.
به گفته وی شرکت نوژن رایانه نماینده مشهد شرکت پاد برای فروش محصولات کسپرسکی که جزو این سه نماینده بوده است جایزه بزرگ‌ترین پروژه سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۲ کسپرسکی را دریافت کرده است. 

بحری گفت: موفقیت‌های پاد در زمینه توسعه کانال فروش تلاش‌های این شرکت را برای حمایت همه‌جانبه نمایندگان بیشتر می‌کند و باعث می‌شود انگیزه شرکت پاد برای برطرف کردن نیازهای نمایندگان برای توسعه و فروش موثرتر بیشتر شود.
وی افزود: تثبیت کیفیت و کانال فروش قدم بعدی پاد برای کسپرسکی است که تا پایان سال ۲۰۱۲ تحقق خواهد یافت.
 
کد مطلب: 22695
نام شما
آدرس ايميل شما