۰
plusresetminus
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۱

ساخت میکرورایانه‌ای که تلویزیون شما را به یک رایانه اندرویدی تبدیل می‌کند

ایتنا- این میکرو رایانه در اندازه یک فلش یو اس بی است و با اتصال به تلویزیون اچ‌دی، آن را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند.
ساخت میکرورایانه‌ای که تلویزیون شما را به یک رایانه اندرویدی تبدیل می‌کند


شرکت «اینفینی تک» یک میکرو رایانه بسیار کوچک تولید کرده که به کمک آن می‌‏توان دستگاه‌‏های تلویزیون را به یک رایانه تحت اندروید تبدیل کرد. این میکرو رایانه به اندازه یک یو اس بی‌ کوچک است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، به نقل از وب سایت digitaltrends، شرکت اینفینی تک که در دبی مستقر است، این میکرورایانه را در اندازه یک فلش یو اس بی‌ کوچک طراحی کرده است که کاربران با اتصال آن به تلویزیون‌های اچ دی خود می‌توانند آن‌ها را به تلویزیون‌های هوشمند تبدیل کنند. 

این میکرورایانه تحت نسخه ۴ سیستم عامل اندروید کار می‌کند و به کابران اجازه می‌دهد تا از طریق آن به فروشگاه مجازی گوگل که گوگل پلی نام دارد، متصل شوند و نرم‌افزارهای کاربردی دلخواه خود را دانلود و نصب کنند. 

میکرو رایانه عرضه شده توسط این شرکت که به تلویزیون جیبی نیز شهرت یافته، دارای یک کارت حافظه جانبی است که می‌توان آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد. 

حافظه داخلی آن نیز ۴ گیگابایت است. برخورداری از پردازنده‌های یک گیگاهرتزی شرکت آرم و یک رم یک گیگابایتی، قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این میکرورایانه است. 

کاربران همچنین می‌توانند با افزودن یک دوربین اچ دی جانبی به تلویزیون خود از این میکروریانه به عنوان ابزاری برای برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کنند. 

این دستگاه حتی قابلیت اتصال به ماوس و صفحه کلیدهای بیسیم را نیز داراست. 

شرکت اینفینی تک همچنین وسایل و ابزار جانبی را عرضه کرده است که می‌توان آنها را با این میکرورایانه تلفیق کرد. یکی از این ابزار یک کنترلگر هوایی است که کاربر با تکان دادن آن می‌تواند از آن به عنوان نوعی ماوس استفاده کند.
این کنترلگر دارای یک صفحه کلید فیزیکی نیز هست. 

کاربر با استفاده از این میکرورایانه می‌تواند نرم‌افزارهای کاربردی از قبیل فیس‌بوک، توئیتر، انواع مرورگرهای اینترنتی، حتی شبکه‌های خبری بزرگ دنیا را بر روی تلویزیون خود مورد استفاده قرار دهد.
 
کد مطلب: 22689
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام