۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳

درگذشت یک مدیران پرسابقه حوزه فناوری اطلاعات کشور

ایتنا - از دولت‏آبادی به‏عنوان یکی از صاحبنظران برجسته کشور یاد می‏شود که طی سال‏ها فعالیت در این حوزه، عهده‏دار مشاغل کلیدی متعددی بوده است.


فرهاد دولت‏آبادی، از جمله پیشکسوتان جامعه فناوری اطلاعات کشور، پس از چند ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری مهلک سرطان، در شامگاه روز جمعه، ۹ تیر‏ماه ۱۳۹۱ دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایتنا، از دولت‏آبادی به‏عنوان یکی از صاحبنظران برجسته کشور یاد می‏شود که طی سال‏ها فعالیت در این حوزه، عهده‏دار مشاغل کلیدی متعددی بوده است.

از جمله وی در آخرین سمت خود برای مدتی به‏عنوان معاون مدیر‏عامل بانک تجارت در زمینه فناوری اطلاعات و سازمان انجام وظیفه می‏نموده است.

معاونت فناوری اطلاعات شرکت ایساکو، مشاور ارشد شرکت داده‏پردازی ایران، مدیر برنامه‏ریزی شرکت رنک زیراکس و طیفی از سمت‏های فنی و مدیریتی در شرکت ایز ایران، در زمره مشاغلی هستند که در کارنامه حرفه‏ای آن مرحوم به‏چشم می‏خورد.

بنا به اظهار مدیرعامل وقت شرکت انگاره‏نگار(وابسته به شرکت پرورش داده‏ها) سطح درایت علمی و نوع عملکرد دولت‏آبادی به‏عنوان مشاور ارشد شرکت مزبور در پروژه «تدوین برنامه جامع راهبردی فناوری اطلاعات ایران» (موسوم به «تکفا ۲»)، تمجید تنی چند از مشاوران صاحب‌نام اتحادیه اروپا که در آن زمان گروه ایرانی را در پروژه مزبور همراهی می‏نمودند، به همراه داشته است.

بی‏شک، فقدان دولت‏آبادی را می‏توان ضایعه‏ای برای صنعت فناوری اطلاعات کشور به‏حساب آورد. روحش شاد باد.
 
کد مطلب: 22639
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام