۰
plusresetminus
جمعه ۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۹

گوگل کروم مخصوص آی‌پد و آی‌فون طراحی شد

ایتنا - گوگل مرورگر کروم مخصوص کاربران آی‌فون و آی‌پد را معرفی کرد.
گوگل کروم مخصوص آی‌پد و آی‌فون طراحی شد


بر اساس گزارش تلگراف، شرکت گوگل سرانجام برای آن‌که کاربران اپل هم بی‌نصیب نمانند، مرورگر کروم خود  مخصوص دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد طراحی کرد.

گوگل که عقیده دارد مرورگرش یکی از پرطرفدارترین‌ها در میان کاربران جهان است می‌گوید نسخه کروم مخصوص iOS این توانایی را دارد که کاربر تمامی تنظیمات، فهرست جست‌وجوهای قبلی و رمزهای عبور را با آن در دستگاه‌های ساخت شرکت اپل تنظیم کند.
 
این درحالی است که طراحان اپل مرورگر سافاری ساخت این شرکت را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کاربران نمی‌توانند به کلی آن را از روی دستگاه‌های اپل پاک کنند.
 
به گزارش ایتنا گوگل اعلام کرده کاربران می‌توانند این نسخه از گوگل کروم را به صورت رایگان روی سیستم عامل‌های iOS ۴.۳ و جدیدتر نصب کنند.
 
در حال حاضر یکی از سرسخت‌ترین رقبای سافاری اپل مرورگر Opera Mini است و اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس هنوز نتوانسته‌اند نسخه‌ای مخصوص محصولات اپل ارایه کنند.
 
در کنفرانس برنامه‌نویسان امسال گوگل در سانفرانسیسکو این شرکت اعلام کرد هم اکنون ۳۱۰ میلیون کاربر فعال گوگل کروم در سراسر جهان وجود دارند که ۷۰ میلیون از آ‌نها در ۲ سال گذشته و ۱۶۰ میلیون ار کاربران در یک سال اخیر از این مرورگر استفاده می‌کنند.
 
کد مطلب: 22625
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام