۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴
نگاهی به ماوس گیمینگ G9x

ماموریت آغاز شد!

ایتنا - معمولاً گیمر های PC خواستار بالاترین کارایی از ابزارهای خود هستند. از همین رو لاجیتک ماوس G۹x را به یک لیزر ۵۷۰۰ dpi مجهز کرده است.
ماموریت آغاز شد!


یکی از مهم‌ترین دلایلی که برخی گیمرها هیچ وقت رابطه نزدیکی با کنسول‌های بازی پیدا نمی‌کنند، وجود دقت بالا در کنترل بازی های PC است.
این نحوه کنترل را اکثر اوقات مدیون ماوس هستیم. پس در همین حال تهیه ماوس گیمینگ نامناسب می‌تواند تمام تجربه لذت بخش یک بازی را هدر دهد.

به گزارش ایتنا شرکت لاجیتک از ابتدای شروع فعالیت خود در زمینه لوازم جانبی، به خوبی به این موضوع واقف بوده و همواره سعی کرده تا بخش اعظمی از سرمایه خود را در تولید محصولاتی با دقت و کیفیت بسیار بالا قرار دهد.
این شرکت در میان جامعه گیمرهای کشور ما کاملاً شناخته شده است و ماوس‌های سری G آن طرفداران بسیاری دارد. در میان محصولات سری G، یکی از تازه ترین محصولات ماوس گیمینگ G۹x است.
معمولاً گیمر های PC خواستار بالاترین کارایی از ابزارهای خود هستند. از همین رو لاجیتک ماوس G۹x را به یک لیزر ۵۷۰۰ dpi مجهز کرده است.
این ماوس یکی از معدود ماوس های لیزری است که محدوده دقت آن بین ۲۰۰ تا ۵۷۰۰ dpi قابل تغییر و تنظیم است.

این قابلیت در حین بازی به راحتی قابل استفاده است و به گیمرها سرعت عکس‌العمل بالاتر و حرکت روان‌تری را ارائه می‌کند.

۵۷۰۰ dpi نیاز به پهنای باند بالایی برای انتقال گزارشات خود دارند. این انتقال توسط سیم رابط USB ۲.۰ فراهم می شود. در حالی که بسیاری از ماوس ها نرخ گزارش ۱۲۵ واحد در ثانیه دارند، G۹x می تواند تا ۱۰۰۰ گزارش را در یک ثانیه انتقال دهد.

یکی از ویژگی منحصر به فرد سری G۹ در قاب قابل تنظیم این محصولات بود. تغییری که G۹x نسبت به دیگر محصولات دارد، وجود ۲ قاب قابل تعویض است.
این ویژگی کمک شایانی به تنظیم حالت و طراحی مورد علاقه و نیاز گیمرها می‌کند.
یکی از این قاب‌ها که با لوگوی قرمز رنگ لاجیتک مشخص شده است، فضای بیشتری برای قرارگیری شست دست دارد و مساحت بیشتری از پنجه هایتان را روی ماوس جای می دهد. قاب دیگر با لوگوی سفید لاجیتک تزیین شده است و اندازه ای کوچکتر و جم و جور تری دارد. این قاب مناسب افرادی است که دست های کوچکتری دارند.

با وجود حافظه داخلی روی G۹x می توانید تا ۵ پروفایل از تنظیمات خود را روی آن ذخیره کنید. این قابلیت برای گیمرهای حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. چرا که با وجود رفت و آمد هایی که در گیم نت ها دارند همیشه و همیشه تنظیمات ماوس شان درون خود محصول قرار دارد و مهم نیست که به چه رایانه ای آن را متصل می کنند. اما این ۵ پروفایل قابلیتی است که روی خود ماوس وجود دارد و اگر از نرم افزار SetPoint لاجیتک استفاده کنید، می توانید پروفایل های بیشتری را تولید و روی فلش درایو و یا ابزار های ذخیره سازی دیگری ذخیره کنید. از مهمترین مواردی که می توانید در پروفایل های خود تنظیم کنید شامل، سطح دقت بین ۲۰۰ تا ۵۷۰۰ dpi، تنظیم dpi متفاوت برای حرکت در محور های افقی و عمودی، نرخ گزارش، رنگ LED مجتمع روی ماوس می باشد.

قابلیت دیگری که روی ماوس های سری G۹x وجود دارد، قابلیت تنظیم وزن آن هاست. به محض باز کردن دریچه جایگاه وزنه های ماوس، چهار وزنه ۷ گرمی به علاوه چهار وزنه دیگر ۴ گرمی را مشاهده می کنید می توانید با توجه به عادات و یا اگر دستتان دچار خستگی می شود وزن ماوس را تنظیم کنید. مضاف بر این توصیفات، لاجیتک یک مدل دیگر از همین ماوس را با طراحی ویژه بازی Call of Duty: Modern Warfare ۳ برای علاقه مندان به این بازی، به بازار ارایه کرده است.
این ماوس در حال حاضر از بهترین انتخاب های گیمر های حرفه ای است. درست است که مهارت را ابزار ها تعیین نمی کنند، اما تاثیر به سزایی در آن خواهند داشت. ماوس G۹x را می توانید با گارانتی آواژنگ در بازار های معتبر کشور تهیه فرمایید.
 
کد مطلب: 22608
نام شما
آدرس ايميل شما


masoud
feedback
Iran, Islamic Republic of
من این ماوس رو دارم، در یک کلام بینظیره! تنها ایرادش سیمش هست که میتونست بهتر طراحی بشه البته قیمت 120 الی 160 هزار تومانی هم که بماند!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام