۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲

تأمین امنیت سرورهای پست الکترونیک در سازمان‌ها، از دوردست امکان پذیر می شود

ایتنا- در برنامه جدید شرکت پاندا، راه نفوذ هرزنامه‌ها و فایل‌های آلوده به ایمیل‌های سازمانی مسدود خواهد شد.
تأمین امنیت سرورهای  پست الکترونیک در سازمان‌ها، از دوردست امکان پذیر می شود


با ارائه یک قابلیت جدید حفاظتی، نسل تازه نرم‌افزارهای امنیت شبکه امکان پیدا می کنند تا امنیت سرورهای پست الکترونیک سازمان ها و ادارات را نیز از دوردست کنترل کنند. 

به گزارش ایتنا، بر این اساس و برای نخستین بار، نرم‌افزارهای امنیتی مبتنی بر فناوری ابر (Cloud Security) خواهند توانست تا سیستم‌های پستی مبتنی بر آخرین نسخه Microsoft Exchange Server را به خوبی پشتیبانی کنند.

بنا بر اعلام شرکت امنیتی Panda Security، ارائه دهنده این قابلیت حفاظتی، تأمین امنیت سرورهای سازمانی پست الکترونیک تا پیش از این برای نرم‌افزارهای مبتنی بر ابر که به طور مستقل می‌توانسته‌اند روی رایانه‌های نهایی نصب شوند امکان‌پذیر نبوده؛ امّا اکنون با انتشار نرم‌افزار Panda Cloud Office Protection Advanced، مدیران شبکه می‌توانند به صورت کاملاً یکپارچه و متمرکز، در هر زمان و از هر نقطه از جهان، امنیت سرورهای پست الکترونیک را به همراه وضعیت عملیاتی و امنیتی تک تک رایانه‌های سازمانی خود، تحت کنترل و مدیریت داشته باشند. 

ماژول جدید حفاظت از سرورهای پست الکترونیک در این نرم‌افزار، امنیت کامل ترافیک پستی شبکه را تضمین می‌کند و موجب می‌شود تا علاوه بر انسداد نفوذ هرزنامه‌ها و فایل‌های آلوده به صندوق‌های پست الکترونیک سازمانی، از اشغال بی مورد پهنای باند اینترنت نیز کاسته شود.

همچنین، مدیران شبکه و مدیران ارشد سازمانی نیز امکان خواهند داشت تا سیاست‌های امنیتی مورد نظر خود را در حوزه پست الکترونیک سازمانی تعریف و بدون هیچ گونه تداخل عملیاتی در سرتاسر شبکه اعمال کنند.

با افزوده شدن قابلیت‌های جدید امنیتی به نرم‌افزار Cloud Office Protection ، به نظر می‌رسد برخی از تولیدکنندگان فناوری‌های امنیت شبکه ترجیح می‌دهند تا رفته رفته حفاظت از تمام محورهای اصلی نفوذ بدافزارها را به فناوری‌های امنیتی مبتنی بر ابر بسپارند.
آنها معتقدند که این فناوری مبتنی بر اینترنت، کارایی و توانایی روش‌های حفاظتی در مبارزه با جرائم سایبر و ردیابی حملات اینترنتی را افزایش می دهد.

ضمن اینکه موجب افزایش بازده عملیاتی شبکه (سازمان) و کاهش پیچیدگی‌های اجرایی در برنامه‌های امنیتی می‌گردد.
 
کد مطلب: 22585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام