کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ASUS ROG

حضور دوباره ASUS در نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری تهران

سايت خبری ايتنا , 4 تير 1391 ساعت 15:57

ایتنا - محصولات ROG در صنعت بازی‌های کامپیوتری با محصولات متنوعی مانند نوت‌بوک، روتر، مادربورد، کارت گرافیک، کارت صدا و هدفون، نشان‌ها و جوایز متعدد و معتبری را از آن خود نموده است؛




شرکت ایسوس در راستای تعهد خود به خریداران و علل خصوص جامعه گیمرها این بار نیز به مانند سال گذشته در نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری تهران شرکت می‌نماید.

به گزارش ایتنا این نمایشگاه از تاریخ ۶ الی ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۱ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
ایسوس در این نمایشگاه قصد دارد تا جدیدترین محصولات خانواده معروف ROG خود معرفی نماید.

از ابتدای تاسیس کمپانی ایسوس این شرکت همواره علاقه‌مندی خود را در حمایت از کاربران و گیمرهای حرفه‌ای در تولید محصولات خود نشان داده است. به طوری که با تاسیس انجمن گیمرها تحت عنوان ROG در سال ۲۰۰۶ به طور رسمی فعالیت خود را در این زمینه و با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری به جامعه گیمرها آغاز نمود.

اما تیم تحقیقات و توسعه ROG ایسوس تنها به ارائه سخت‌افزارهای جدید اکتفا نکرده و با حضور در رویدادهای مهمی مانند QuakeCon.BlizzCon و Dreamhack فصل جدید را در ROG شروع نمود.

محصولات ROG در صنعت بازی‌های کامپیوتری با محصولات متنوعی مانند نوت‌بوک، روتر، مادربورد، کارت گرافیک، کارت صدا و هدفون، نشان‌ها و جوایز متعدد و معتبری را از آن خود نموده است؛ لذا از تمامی علاقه‌مندان و طرفداران خود دعوت می‌نماید تا به منظور آشنایی با محصولات جدید این شرکت به غرفه ایسوس در این نمایشگاه مراجعه نمایند.
 


کد مطلب: 22579

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22579/حضور-دوباره-asus-نمایشگاه-بازی-های-کامپیوتری-تهران

ايتنا
  https://www.itna.ir