کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سودجویی به نام رایتل

سايت خبری ايتنا , 4 تير 1391 ساعت 12:56

ایتنا - هر گونه ادعا مبنی بر فروش سیم‌کارت با شماره دلخواه از هر مرجعی به غیر از وب سایت رسمی این اپراتور داراي ماهيت کلاهبردارانه بوده و مورد تاييد رایتل نيست.




رایتل، نسبت به سودجویی به نام این شرکت هشدار داد.


به گزارش ایتنا شرکت رایتل، ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ارائه سیم‌کارت‌های رایتل در حال حاضر صرفا از طریق وب‌سایت رسمی این اپراتور به آدرس www.rightel.ir انجام می‌شود.

«هموطنان عزیز توجه فرمایند هر گونه ادعا مبنی بر فروش سیم‌کارت با شماره دلخواه از هر مرجعی به غیر از وب سایت رسمی این اپراتور داراي ماهيت کلاهبردارانه بوده و مورد تاييد رایتل نيست.»

«لذا با توجه به اینکه آخرین پیش ثبت نام رایتل در روز میلاد حضرت علی(ع) صورت گرفته و تا زمان اعلام رسمی بعدی امکان پیش ثبت نام وجود ندارد، از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود از واریز هر گونه وجه به حساب افراد سودجو پرهیز نمایند و در صورت برخورد با چنین درخواست‌هایی مراتب را به مراجع قانونی و یا مرکز تماس مشتریان رایتل به شماره تماس ۲۳۵۹۸-۰۲۱ و یا ۲۹۲۰-۰۲۱ اطلاع دهند.
بدیهی است هرگونه اطلاع رسانی برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل از طریق وب سایت رسمی این اپراتور و کانال‌های رسمی خبری انجام خواهد شد.»
 


کد مطلب: 22578

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22578/سودجویی-نام-رایتل

ايتنا
  https://www.itna.ir