۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶

تلاش شرکت سیلزفورس برای ارتقای راهکارهای مدیریت منابع انسانی ادامه دارد

ایتنا- شرکت چویس پس (ChoicePass) یک شرکت اینترنتی است که راهکارهایی برای قدردانی و تشویق کارکنان ارائه می‌کند و توسط شرکت سیلزفورس خریداری شده است.
تلاش شرکت سیلزفورس برای ارتقای راهکارهای مدیریت منابع انسانی ادامه دارد


شرکت سیلزفورس که یکی از مهم‌ترین عرضه کنندگان راهکارهای کسب و کار در سطح جهان است، اخیراً شرکت چویس پس (ChoicePass) را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، چویس پس یک شرکت اینترنتی است که راهکارهایی را برای قدردانی و ارائه پاداش و مشوق به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر ارائه می‌کند.

احتمال می‌رود سیلزفورس این شرکت را با هدف ارتقا راهکارهای مدیریت منابع انسانی (HR) خریده باشد.

بر اساس گزارش pcworld، شرکت چویس پس قرار است از ۳۰ ژوئن سال جاری میلادی عملیات خود را متوقف و وب سایت خود را تعطیل کند و به شرکت سیلزفورس ملحق شود.
این دو شرکت درباره قیمت این قرارداد و سایر جزئیات آن خبری منتشر نکرده‌اند.

شرکت چویس پس دارای برخی فناوری‌ها و نرم‌افزارهای منحصر به فرد مثل برخی نرم‌افزارهای کاربردی تحت سیستم عامل اندروید است که معلوم نیست ادغام آن با شرکت سیلزفورس چه تاثیری بر آنها خواهد داشت.

یکی از مدیران شرکت چویس پس اعلام کرده است کارکنان این شرکت پس از این برای سیلزفورس کار خواهند کرد، اما درباره دیگر جزئیات این قرارداد اظهار نظر نکرده است.

شرکت چویس پس در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است: پس از عرضه محصولات Perk (که شامل راهکارهایی برای قدردانی از کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر بود) متوجه شدیم که تقاضای زیادی از سوی کسب و کارهای تجاری برای مدیریت مشارکت کارکنان و ارائه مشوق و پاداش به آن‌ها وجود دارد.

دو شرکت چویس پس و سیلزفورس دیدگاه و علایق مشترکی در زمینه قدردانی از کارکنان دارند و روحیه کارآفرینی ما نیز مشترک است.

به نظر می‌رسد شرکت سیلزفورس این شرکت را در راستای تلاش‌هایش برای ارتقای نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی خود خریداری کرده باشد.

سیلزفورس در اواخر سال گذشته نیز برای ارتقا این نرم‌افزار‌ها شرکت ریپل را خریداری کرده بود.

ریپل که در زمینه مدیریت عملکرد کارکنان به عرضه راهکار می‌پرداخت، دارای ابزاری بود که مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک آن‌ها می‌توانستند بازخورد کارکنان خود را دریافت و از آنان قدردانی کنند.
 
کد مطلب: 22562
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام