کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ASUS P8Z77-M

اولين مادربرد دنیا با تأییدیه رسمي ويندوز هشت

سايت خبری ايتنا , 30 خرداد 1391 ساعت 15:09

ایتنا - اين مادربرد مجهز به چيپ‌ست تازه وارد Z77 اينتل است و حداکثر 32 گيگابايت حافظه DDR3 2400 در حالت اورکلاک پشتيباني مي‌کند.



شرکت ايسوس به عنوان شرکت پيشتاز در زمينه ساخت محصولات سخت‌افزاري، مانند گذشته توانست براي اولين بار نشان تأییدیه هماهنگي کامل سخت‌افزاري با ويندوز هشت را با استفاده از مادربرد P8Z77-M خود بدست آورد.

به گزارش ایتنا اين مادربرد که به تازگي توسط ايسوس وارد بازار شده است در آزمايشگاه تست کيفيت سخت‌افزاري شرکت مايکروسافت که يکي از معتبرترين آزمايشگاه‌هاي تست قطعات است تأییدیه اين آزمایشگاه را براي هماهنگي کامل مادربرد خود با ويندوز هشت نسخه 64 بيتي بدست آورد.

با دريافت اين تأییدیه ايسوس به کاربران اين اطمينان را داده است که با استفاده از اين مادربرد ديگر مشکلي سخت‌افزاري با ويندوز هشت نخواهند داشت و بهترين کارايي و بالاترين هماهنگي را با اين ويندوز و با استفاده از اين مادربرد به دست خواهند آورد.

اين مادربرد مجهز به چيپ‌ست تازه وارد Z77 اينتل است و حداکثر 32 گيگابايت حافظه DDR3 2400 در حالت اورکلاک پشتيباني مي‌کند.

از ديگر امکانات اين محصول تازه وارد مي‌توان به وجود يک رابط PCI-E 16X نسخه سه (البته با نسخه دو هم هماهنگي دارد) و همچنين پورت‌هاي متنوع خروجي تصوير روي پنل پشتي اشاره نمود که امکان ايجاد يک تصوير چندگانه با استفاده از کارت گرافیک مجتمع و غیرمجتمع را برای کاربر فراهم می‌نماید.

از ديگر امکانات اين محصول مي‌توان به کارت شبکه گیگابیتی و اندازه مناسب اين محصول اشاره کرد که امکان نصب آن را در کیس‌های کوچک‌تر فراهم مي‌نماید.
 


کد مطلب: 22543

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22543/اولين-مادربرد-دنیا-تأییدیه-رسمي-ويندوز-هشت

ايتنا
  https://www.itna.ir