۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۱

گزارش منابع نا‌شناس از تلاش آمازون برای کاهش قیمت کیندل فایر

ایتنا- قصد آمازون برای کاهش قیمت این محصول، فروش بیشتر محتواهای دیجیتال است.
گزارش منابع نا‌شناس از تلاش آمازون برای کاهش قیمت کیندل فایر


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم گزارش برخی منابع نا‌شناس حاکی از این است که شرکت آمازون قصد دارد با عرضه یک کیندل فایر جدید قیمت این رایانه لوحی را به ۱۴۹ دلار کاهش دهد. 

به گزارش وب سایت pcworld، نشریه دیجی تایمز به نقل از منابع نا‌شناس گزارش داده است که آمازون قصد دارد در سال جاری یک کیندل فایر ۷ اینچی را که از وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ برخوردار است، روانه بازار کند.

کیندل فایر کنونی دارای وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است. 

خبر نشریه دیجی تایمز از این جهت منطقی می‌نماید که آمازون باید در رقابت با رایانه‌های لوحی شرکت‌های گوگل، اپل و بارنز‌اند نوبل مزیت‌ها و حاشیه امن‌تری برای کیندل فایر خود ایجاد کند.

رقابت این بازار در اوخر سال جاری شدت بیشتری به خود خواهد گرفت. 

گزارش‌های مختلف حاکی از این است که عرضه رایانه لوحی نکسوس از سوی شرکت گوگل و عرضه احتمالی یک آیپد ۷ اینچی توسط شرکت اپل و مجموعه جدید رایانه‌های لوحی نوک (بارنز‌اند نوبل) بر شدت این رقابت‌ها خواهد افزود.

شرکت بارنز‌اند نوبل که از جمله مهم‌ترین رقبای آمازون است، به هنگام عرضه رایانه‌های لوحی نوک خود قیمت آنها را به ۱۶۹ دلار کاهش داد. 

دو شرکت آمازون و بارنز‌اند نوبل بیشتر به فروش محتواهای دیجیتال امید بسته‌اند و به همین خاطر تلاش می‌کنند قیمت کتابخوان‌های خود را کاهش دهند.
 
کد مطلب: 22539
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام