۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
تجمع و اعتراض كاربران هندی:

محدوديت‌هاي اينترنتي را كم كنيد

ایتنا - وابستگان هندي جنبش جهاني هكرها كه با عنوان "ناشناس" شناخته مي‌شود، از كاربران خواستند تا در اعتراض به اين موضوع روز شنبه در ۱۶ شهر هند به اعتراض بپردازند.


به دنبال اعمال محدوديت‌هاي متعدد اينترنتي و قوانين سخت‌گيرانه حكم دادگاهي در هند درباره محدوديت ۱۵ شركت اينترنتي اين كشور، كاربران هندي در ۱۶ شهر به تجمع اعتراضي پرداختند.


به گزارش ایتنا از ايسنا، فعالان هندي جنبش جهاني هكرها كه با نام "آنونيموس" شناخته مي‌شوند، چندي پيش از كاربران اين كشور خواستند كه به نشانه اعتراض به قوانين سختگيرانه اينترنتي و محكوميت ۱۵ شركت سرويس‌دهنده در دادگاه، به اعتراض بپردازند.

پيش از اين روز ۲۹ مارس (۱۰ فروردين) دادگاهي در شهر چناي كه در جنوب هند قرار گرفته از ۱۵ شركت سرويس‌دهنده اينترنت خواسته بود كه دسترسي كاربران به برخي وب سايت‌ها از جمله سايت‌هايي كه مطالب مختلف برروي آنها به اشتراك گذاشته مي‌شود را محدود و متوقف كنند.

به دنبال اين درخواست دسترسي كاربران هندي به بسياري سايت‌ها با مشكل مواجه شد و افراد در دسترسي به سايت‌هايي كه حتي فيلم و موسيقي به اشتراك گذاشته بودند محدود شدند؛ در اين ميان برخي سايت‌هاي پرطرفدار هندي نيز قرار داشتند.

اما به هر حال وابستگان هندي جنبش جهاني هكرها كه با عنوان "ناشناس" شناخته مي‌شود، از كاربران خواستند تا در اعتراض به اين موضوع روز شنبه در ۱۶ شهر هند به اعتراض بپردازند.

البته اين اقدام تنها اقدام اين گروه نبود و اعضاي اين گروه به پايگاه اينترنتي مخابرات هند نيز حمله كردند و در همان روز در نامه‌اي سرگشاده دولت را به تلاش براي راه‌اندازي يك جنگ بزرگ متهم كرده و كنترل‌هاي سخت‌گيرانه دولت هند را شاهدي بر اين امر قرار دادند و اين گونه اعلام كردند كه آغاز اين جنگ از سوي دولت بوده است.
 
کد مطلب: 22508
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام