کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سونی برای کاربران فیس بوک دو گوشی جدید معرفی کرد

27 خرداد 1391 ساعت 11:42

ایتنا- سونی این دو مدل از اکسپریا را با فیس‌بوک یکپارچه کرده تا هم توجه کاربران فیس‌بوک را به محصولات خود جلب کند و هم برای کاربران این شبکه اجتماعی کاربری آسانی دارند.




شرکت سونی در صفحه فیس‌بوک خود از عرضه دو گوشی هوشمند جدیدی از مجموعه اکسپریا خبر داده است که می‌رو (Miro) و تیپو (Tipo) نام گرفته‌اند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، سونی این دو گوشی را با فیس‌بوک یکپارچه کرده است تا توجه کاربران این شبکه اجتماعی را به محصولات خود جلب کند.

مطابق گزارش وب سایت pcworld، این دو گوشی هوشمند تحت نسخه ۴ (بستنی حصیری) سیستم عامل اندروید کار می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی‌ها یکپارچگی آنها با فیس‌بوک است که برای کاربران این شبکه اجتماعی کاربری آسانی دارند.

براساس این گزارش گوشی اکسپریا می‌رو دارای یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی کوالکوم و یک رم ۵۱۲ مگابایتی و صفحه نمایش آن نیز ۳.۵ اینچ است.

دوربین جلویی آن با کیفیت ۵ مگاپیکسل عکسبرداری می‌کند و ۴ گیگابایت هم حافظه داخلی دارد.
برخورداری از شبکه ارتباطی Wi-Fi، بلوتوث و میکرو یو اس بی ‌نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. 

دی‌ال‌ان‌ای نیز از جمله شبکه‌های جدیدی است که در گوشی اکسپریا می‌رو پیش‌بینی شده‌است.
دی‌ال‌ان‌ای شبکه‌ای است که کاربران از طریق آن می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را با رایانه‌های لوحی، دستگاه‌های تلویزیون و رایانه‌های شخصی به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی اکسپریا می‌رو این است که در آن از فناوری صوتی سونی که ایکس لود (XLoud) نام دارد، استفاده شده است.

کاربران این گوشی همچنین می‌توانند از طریق شبکه سرگرمی سونی که بر روی این گوشی‌ها تعبیه شده است، تا یک ماه به صورت رایگان به میلیون‌ها قطعه موسیقی دسترسی داشته باشند.

گوشی اکسپریا تیپو نیز در مقایسه با گوشی می‌رو قابلیت‌های ضعیف‌تری دارد و بیشتر بخش‌های پایین‌تر بازار را هدف قرار داده است.
صفحه نمایش آن ۳.۲ اینچ و دوربین آن نیز دارای کیفیت عکسبرداری ۳.۲ مگاپیکسل است.

شرکت سونی که این دو گوشی را پس از انجام یک کمپین تبلیغاتی بر روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک معرفی کرده، قیمت این دو را هنوز اعلام نکرده است.
 


کد مطلب: 22506

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22506/سونی-کاربران-فیس-بوک-دو-گوشی-جدید-معرفی

ايتنا
  https://www.itna.ir