۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۰

رسوایی امنیتی سایت "لینکداین" فراتر از افشای 6.5 میلیون کلمه عبور

ایتنا- تعداد کلمه‌عبورهای هک شده از سایت LinkedInبسیار فراتر از ۶.۵میلیون حساب کاربری است و نیز ارسال اطلاعات کاربر به سرورهای سایت LinkedIn هم یکی دیگر از مشکلات پیش آمده بعد از هک شدن این سایت می‌باشد.
رسوایی امنیتی سایت "لینکداین" فراتر از افشای 6.5 میلیون کلمه عبور


ایتنا- تعداد کلمات عبور کاربران شبکه اجتماعی لینکداین که در جریان حملات هکری اخیر به این وب سایت افشا شده، فراتر از رقم ۶.۵ میلیونی است که توسط موسسه امنیتی Imperva اعلام شده است.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، Imperva مدعی است اگر چه تنها حدود ۶.۵ میلیون کلمه عبور رمزگذاری‌شده توسط هکرها بر روی اینترنت افشا شده، اما هکرهای شناخته‌نشده‌ای که این اطلاعات را سرقت کرده‌اند به احتمال زیاد داده‌های بسیار بیشتری را در اختیار دارند.
راب راچوالد از محققان Imperva معتقد است میزان داده‌های به سرقت رفته از این سایت بسیار فراتر از ۶.۵ میلیون حساب کاربری است.

احتمالا هکر یا هکرها تنها کلمات عبور دشوار را منتشر کرده و کلمات عبور ساده‌تر را در اینترنت قرار نداده‌اند.
وی افزود: با بررسی این فهرست نمی‌توان تشخیص داد این کلمات عبور متعلق به چند نفر بوده و شاید برخی از کلمات عبور یاد شده مربوط به چندین نفر باشد.

یکی دیگر از مشکلات افشا شده سایت LinkedIn، مربوط به برنامه کاربردی آن است که برای گوشی‌های آیفون نوشته شده است.
این برنامه بدون اجازه کاربر اطلاعات مربوط به وی را برای سرورهای سایت LinkedIn ارسال می‌دارد. مدیران LinkedIn ضمن تایید این حملات جزییات چندانی را در مورد آن افشا نکرده‌اند.
 
کد مطلب: 22447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام