۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
یک بررسی نشان داد

سه چهارم کاربران ایتنا در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند

ایتنا - به نظر می‌رسد که این شبکه‌ها در میان کاربران ایرانی اینترنت، جذابیت قابل توجهی دارد.
سه چهارم کاربران ایتنا در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند


سه چهارم کاربران و مراجعه کنندگان به سایت ایتنا، در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند.


بر طبق یک نظرسنجی که اخیرا به صورت آنلاین انجام شده، شمار بالایی از نظردهندگان، اعلام کرده‌اند که در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند.

در این نظرخواهی که در دو ماه ابتدایی سال 91 و در سایت ایتنا انجام شد، حدود 2200 نفر شرکت کرده و نظر خود را مبنی بر عضویت در این شبکه‌ها ثبت کردند.

در این نظرسنجی که شبکه خاصی در پرسش آن قید نشده بود، حدود هفتاد درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که «در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند.»
سی درصد نیز عدم عضویت خود در این شبکه‌ها را اعلام نمودند.

به گزارش ایتنا هر چند هنوز آمار و اعداد مستند و دقیقی از شمار کاربران ایرانی حاضر در شبکه‌های اجتماعی جهانی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که این شبکه‌ها در میان کاربران ایرانی اینترنت، جذابیت قابل توجهی دارد.
همچنین گفته می‌شود همانند زمان ورود و معرفی پدیده وبلاگ در ایران که رشد تصاعدی کاربران فارسی زبان در عرصه وبلاگ‌نویسی را در پی داشت، اکنون نیز کاربران ایرانی با شمار زیادی به فعالیت به زبان فارسی در این شبکه‌ها مشغولند.

سایت ایتنا نیز برای اطلاع‌رسانی و افزایش دانش فنی و تخصصی کاربران وب، از مدت‌ها پیش در شبکه‌های معروف اجتماعی حضور داشته و از این طریق به ارتقاء سطح اطلاعات کاربران این شبکه‌ها پرداخته است.

به عنوان نمونه، نشانی صفحه ایتنا در شبکه اجتماعی فیس‌بوک عبارتست از:  facebook.com/itna.ir  که با داشتن مشترکان فراوان، اخبار جدید ایتنا در آن نیز منتشر می‌گردد.
کد مطلب: 22435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام