۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۰

تحلیل آزمایشگاه ایمن در مورد ویروس شعله منتشر می‌شود

ایتنا - این آزمایشگاه که متفاوت از سایر مراکز خبری با منشاء خارجی است.


آزمایشگاه تحلیل بدافزار ایمن تاکنون توانسته است دو گونه از ویروس جاسوس افزار شعله را شناسائی کرده و بروزرسانی ضدویروس ایمن نسخه‌های سیمرغ، هما ، ققنوس و شبکه ویندوز را انجام دهد.


به گزارش رسیده به ایتنا از این آزمایشگاه، با توجه به اطلاع‌رسانی اکثر مراکز خبری در زمینه این ویروس، به اطلاع می‌رساند که راستی‌آزمائی تحلیل‌های ارائه شده توسط آزمایشگاه‌های خارجی در این آزمایشگاه در حال انجام است و گزارش تحلیل این آزمایشگاه که متفاوت از سایر مراکز خبری با منشاء خارجی است، انشاءالله در هفته آینده ارائه خواهد گردید.

لازم به ذکر است که تحلیل این جاسوس‌افزار بدلیل حجم زیاد کد اجرائی زمان‌بر بوده و در صورت نیاز به صورت پروژه جداگانه‌ای قابل انجام است.

آزمایشگاه تحلیل بدافزار ایمن با سابفه ۱۸ سال فعالیت در حوزه شناسائی و پاکسازی بدافزارها امیدوار است بتواند با عرضه محصولات متنوع ضدویروس ایمن نظر کاربران داخل کشور را بخود جلب نموده و سدی داخلی در مقابل هجوم بدافزارها ایجاد نماید.
در این راستا تعامل سازمان ها و کاربران داخلی در یافتن و اطلاع‌رسانی موارد مشکوک به این آزمایشگاه می‌تواند در تولید و عرضه ضدویروس ایمن به عنوان تنها ضدویروس بومی اثر گذار باشد.
 
کد مطلب: 22422
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام