۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹

سیلزفورس با خرید شرکت بودی مدیا راهکارهای بازاریابی اجتماعی خود را تقویت می‌کند

ایتنا-شرکت سیلزفورس که یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب و کار و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سطح جهان است، اخیراً شرکت بودی مدیا (Buddy Media) را به قیمت ۶۸۹ میلیون دلار خریده است.
سیلزفورس با خرید شرکت بودی مدیا راهکارهای بازاریابی اجتماعی خود را تقویت می‌کند


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم شرکت سیلزفورس که یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب و کار و نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سطح جهان است، اخیراً شرکت بودی مدیا (Buddy Media) را به قیمت ۶۸۹ میلیون دلار خریده است.


شرکت بودی مدیا در زمینه بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک فعالیت می‌کند.
به گزارش وب سایت computerworld، شرکت سیلزفورس ابراز امیدواری کرده است این معامله در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۲ که در ۳۱ اکتبر پایان می‌یابد، خاتمه یابد.

شرکت بودی مدیا هم اکنون برای راهکارهای بازاریابی اجتماعی خود حدود ۱۰۰۰ مشتری در سراسر جهان دارد که شرکت‌های مطرحی مثل فورد، اچ پی و متل از آن جمله است.
این شرکت به مشتریان خود کمک می‌کند محتواهای بازاریابی و تبلیغاتی خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک، لینکدین و یوتیوب ارسال کنند.

شرکت سیلزفورس در حالی اقدام به خرید شرکت بودی مدیا کرده است که رقیبش، شرکت اوراکل چندی پیش شرکت ویرچو، یکی از رقبای بودی مدیا را خریداری کرده بود.

به گفته تحلیلگران، رسانه‌های اجتماعی از سه طریق می‌توانند به تقویت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری کمک کنند: خدمات پشتیبانی، بازاریابی و مدیریت بحران. دلیل رغبت شرکت‌های عرضه کننده این راهکار‌ها به خرید شرکت‌های فعال در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را هم در همین امر باید جست.

مارک بنوف، مدیر عامل شرکت سیلزفورس در این زمینه گفته است: [امروزه] فیس بوک به پایگاه اینترنتی جدیدی برای شرکت‌های تجاری تبدیل شده است.

افزودن راهکارهای شرکت بودی مدیا به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیلزفورس به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر کمک می‌کند فعالیت خود در عرصه رسانه‌های اجتماعی را با یک پلت فرم یکسان مدیریت کنند.

وی همچنین گفته است با شدت گرفتن فعالیت متصدیان بازاریابی (CMOs) بر فعالیت متصدیان اطلاعاتی (CIOs) در پنج سال آینده، پیشگامی ما در بخش بازاریابی مبتنی بر فناوری پردازش ابری به ما اجازه خواهد داد تا بر روی فرصت‌های انبوه در این بازار سرمایه گذاری بهتری کنیم.
کد مطلب: 22387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام