۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۰

توییتر در پاکستان رفع فیلتر شد

ایتنا – این فیلترینگ تنها چند ساعت دوام یافت.


دولت پاکستان که وب‌سایت پرطرفدار توییتر را به دلیل انتشار محتواهای غیراسلامی مسدود کرده بود، پس از چند ساعت از اقدام خود عقب نشینی کرد.


به گزارش ایتنا به نقل از الشروق، محمد یونس خان، سخنگوی اداره مخابرات پاکستان با بیان این که بعد از تقریباً ۱۲ ساعت فیلترینگ توییتر برطرف شد، گفت دستور وزارت فناوری اطلاعات این کشور، دلیل برقراری مجدد توییتر در پاکستان بوده است.

وی در عین حال از دلیل صدور این دستور اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پیش‌تر سایت دویچه‌وله به نقل از محمد یاسین، یکی از مقامات مخابرات پاکستان، گزارش داد که توییتر به علت خودداری از حذف توییت‌های توهین‌آمیز و غیراسلامی فیلتر شده است.

توییت‌های مناقشه‌برانگیز، کاربران را نسبت به شرکت در مسابقه‌ای فیس‌بوکی که برای نقاشی چهره پیامبر اسلام (ص) برگزار شده بود، تشویق می‌کرد.

گابریل استرایکر، سخنگوی توییتر، به وب‌سایت هافینگتون‌پست گفت که این شرکت هیچ توییتی را حذف نکرده و هیچ تغییر دیگری هم در توییتر پیش از رفع فیلترینگ سایت انجام نگرفته است.

بر اساس این گزارش، توییتر در پاکستان بسیار محبوب است و حدود شش میلیون نفر از جمله برخی از سیاستمداران، نمایندگان مجلس، خواننده‌ها و چهره‌های سرشناس ورزشی پاکستان، در این سایت حساب دارند.
 
کد مطلب: 22271
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خوش به حالشون!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام