۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۲

هندوستان هدف تازه هکرهای ناشناس شد

ایتنا - حمله گروه هکرهای ناشناس به طور خاص به دستوری از سوی یکی از دادگاه‌های این کشور به ISPها با هدف ممنوع کردن دسترسی به برخی سایت‌های اشتراک ویدئو صورت گرفت.


گروه هکرهای ناشناس به دنبال تغییرات جدیدی که دولت هند در رابطه با استفاده از اینترنت ایجاد کرده از روز پنجشنبه حمله تخریب سرویس را به سایت‌های اینترنتی دولت این کشور آغاز کرد تا دسترسی به آنها میسر نباشد.


به گزارش ایتنا از مهر، گروه هکرهای ناشناس سایت‌های دادگاه عالی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دپارتمان ارتباطات دور هندوستان، حزب باراتییا جاناتا و کنگره ملی هندوستان را با حمله تخریب سرویس مورد هدف قرار داد.
درحال حاضر این سایت‌ها بدون مشکل کار می‌کنند.

حمله گروه هکرهای ناشناس به طور خاص به دستوری از سوی یکی از دادگاه‌های این کشور به ISPها با هدف ممنوع کردن دسترسی به برخی سایت‌های اشتراک ویدئو صورت گرفت.

دادگاه دستور محدود کردن این سایت‌ها را به دنبال درخواست یک شرکت مستقر در هندوستان بر سر به اشتراک‌گذاری غیرقانونی فیلم‌های هندی و عدم رعایت قانون حق طبع و نشر ارائه کرده است.

گروه هکرهای ناشناس در یک ویدئو اعلام کرده است که ستاد این گروه با عنوان " OpIndia" راه‌اندازی شده و از اهداف خود دفاع می‌کند.

براساس گزارش سکیورتی نیوز، آنها در این ویدئو با یک صدای دیجیتالی شده که ویژگی ویدئوهای هکرهای ناشناس است اظهار داشته‌اند که ما سال‌هاست که اقدامات دولت هندوستان را زیر نظر داریم و به این نتیجه رسیده‌ایم که این دولت شکست خورده است. اکنون زمان آن است که ما برخیزیم و علیه این دولت قیام کنیم.

این گروه به طور خاص دپارتمان ارتباطات راه دور دولت هندوستان را هدف گرفته و اظهار داشته است که می‌تواند اجازه بدهند اهداف آنها اجرایی شود.

حمله تخریب سرویس ( Denial of Service) یا DoS نوعی از حمله است که هدف آن از کار انداختن سرویس یا سرویس‌های خاصی روی سرور مورد نظر است که معمولاً برای از کار انداختن سرویس http به کار می‌رود که باعث می‌شود سایت‌های روی سرور از دسترس خارج شوند.
انجام این حمله(برخلاف بسیاری از انواع دیگر حمله‌ ها) تحت هر شرایطی جرم محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

گروه ناشناس گروهی از کاربران کشورهای مختلف هستند که به صورت ناشناس، به عنوان هکر فعالیت می‌‌کنند.
براساس گزاری ایی سکیوریتی پلنت، گروه هکرهای ناشناس از سال ۲۰۱۰، از زمان ایجاد سایت "ویکی لیکس" جولین آسانژ مورد توجه قرار گرفت.

این گروه حملاتی که دسترسی به یک سایت را با اختلال روبرو می‌کنند را علیه سایت‌های کارت‌های اعتباری چون "ویزا" آغاز کردند تا خدمات خود را از سایت "ویکی لیکس" خارج کند، اما کم کم به گروهی تبدیل شدند که مدعی هستند با نظارت‌های دولتی مقابله می‌کنند.

گروه هکرهای ناشناس در مدت یک‌سال اخیر حملات سایبری گسترده‌ای را در مقابل سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در بسیاری از کشورها انجام داده‌اند.
 
کد مطلب: 22245
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام