۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۶

اپل در حال تولید اولترابوک‌های ارزان قیمت

ایتنا- اپل در واکنش به عرضه نسل جدیدی از اولترابوک‌های شرکت اینتل اقدام به طراحی و ساخت یک اولترابوک ارزان قیمت کرده است.


نشریه تایوانی دیجی‌تایمز فاش کرده است که اپل در حال حاضر مشغول طراحی و ساخت اولترا بوک‌های ارزان قیمتی از خانواده مک‌بوک ایر است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، اپل قصد دارد برای جذب طیف وسیع‌تری از کاربران به سوی محصولات خود یک اولترابوک مک‌بوک ایر ۷۹۹ دلاری را روانه بازار کند.
بنا بر گزارش‌های منتشر شده به نقل از منابع ناشناس، اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ این لپ تاپ را وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت eweek، به نظر می‌رسد اپل در واکنش به عرضه نسل جدیدی از اولترابوک‌های شرکت اینتل اقدام به طراحی و ساخت یک اولترابوک ارزان قیمت کرده است.
اینتل نیز در چند ماه گذشته سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در این صنعت کرده است. این شرکت قصد دارد اولترابوک‌های ۶۹۹ دلاری خود را نیمه دوم سال جاری وارد بازار کند.

مک‌بوک ایرهای شرکت اپل که هم‌اکنون در بازار موجود است دارای دو اندازه ۱۱ و ۱۳ اینچی است که به ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد.
اپل یک مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی را نیز روانه بازار کرده است که ۱۶۹۹ دلار قیمت دارد.

گفتنی است گمانه‌زنی‌ها درباره محصولات جدید شرکت اپل فقط به اولترابوک‌های محدود نمی‌شود. هم اکنون بازار اخبار مربوط به رایانه لوحی کوچک ۷ اینچی آیپد نیز بسیار داغ است.
برخی از منابع ناشناس در تایوان و چین اعلام کرده‌اند اپل در حال ساخت یک رایانه لوحی ۷ اینچی است و قصد دارد آن را با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه کند.
 نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز خبر از مساعد بودن اوضاع بازار برای یک آیپد ۷ اینچی می‌دهد. اخیراً یک در یک نظرسنجی ۵۲ درصد از پاسخگویان گفته‌اند حاضرند یک رایانه لوحی ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلاری بخرند.
کد مطلب: 22111
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام