۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۱
ASUS Xtion

حرکات خود را به کامپیوتر منتقل نمایید!!

ایتنا - بعد از نصب اين دستگاه، اين امکان به شما داده مي‌شود تا با استفاده از حرکات دست و نرم‌افزار‌ تعبيه شده به راحتي سيستم خود را مديريت کنيد. در اين حالت شما براحتي به اطلاعات و ديگر موارد خود مانند فيلم‌ها، موسيقي‌ها و نرم‌افزار‌ها خود دسترسي خواهيد داشت. اما اين تمام ماجرا نيست زيرا با استفاده Xtion شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از مرورگر موجود در نرم‌افزار اين دستگاه به ۳۰ وب‌سايت دسترسي پيدا کنيد.


یکی از آرزوی کاربران کامپیوتری، کار کردن با این کامپیوتر بدون تماس فیزیکی می‌باشد. به طوری که مانند فیلم‌های تخیلی انسان بتواند با قدرت فکر و یا حرکات بدن فرامین کامپیوتری را اجرا نماید.
از این رو شرکت‌های بزرگ کامپیوتری و سخت افزاری سال‌هاست سرمایه‌گذاری هنگفتی در این زمینه انجام داده‌اند.

به گزارش ایتنا در همین رابطه شرکت ASUS در يک حرکت جالب اولين سنسور حرکتي تشخيص حرکت بدن را براي کامپيوتر ارائه کرد تا در اين زمينه نسبت به سایر رقبا پیشی بگیرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در وب سايت رسمي شرکت ايسوس اين دستگاه در سه مدل به بازار ارائه شده است که بر اساس کاربرد بهينه شده‌اند.

به طور کلي اين دستگاه امکان نصب به وسايلي مانند کامپيوتر دسکتاپ، نوت‌بوک و دستگاه‌هاي AIO را دارد و کاربري به راحتي مي‌توان آن را به اين گونه وسايل متصل کند و از توانايي آن لذت ببرد.

بعد از نصب اين دستگاه، اين امکان به شما داده مي‌شود تا با استفاده از حرکات دست و نرم‌افزار‌ تعبيه شده به راحتي سيستم خود را مديريت کنيد.

در اين حالت شما براحتي به اطلاعات و ديگر موارد خود مانند فيلم‌ها، موسيقي‌ها و نرم‌افزار‌های خود دسترسي خواهيد داشت.

اما اين تمام ماجرا نيست زيرا با استفاده Xtion شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از مرورگر موجود در نرم‌افزار اين دستگاه به ۳۰ وب‌سايت دسترسي پيدا کنيد.

به تمام اين موارد امکان بازي‌هاي فلش و بعضي بازي‌ها کامپيوتر را اضافه کنيد تا بدانيد که با استفاده از اين سنسور تشخيص حرکت واقعاً کامپيوتر شما بي‌نياز از ماوس و صفحه کليد خواهد شد.

در ادامه نام و سبک بازي‌هايي که مي‌توانيد با استفاده از اين دستگاه بازي کنيد را مي‌بينيد:
ورزشي: Virtual Tennis 4, Virtual tennis 2009
ماشين سواري: Need for speed
بازي‌هاي فلش: Fruit Ninja , Angry Bird
مبارزه‌اي: Street fighter
تير‌اندازي: Gatling Gears
تاکتيکال: Dynasty Warriors
 
کد مطلب: 22102
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام