۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
مشکل سایت رفاهی ارتباطی به مخابرات نداشت

تقی‌پور: مسئولان سایت رفاهی نخواستند کمکشان کنیم

ایتنا - این موضوع اصلاً ارتباطی با مخابرات نداشت بلکه فقط به خاطر عدم پذیرفتن کمک وزارت ارتباطات به مسئولان ستاد هدفمندی بود.


در حالی که طی هفته اخیر سامانه ستاد مدیریت خانوار با اختلال شدید همراه بود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این اختلال‌ها ارتباطی با مخابرات نداشت و فقط بخاطر نپذیرفتن کمک این وزارت‌خانه توسط سازمان هدفمندی بود.


به گزارش ایتنا رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با آنا در واکنش به این نکته که علت قطع سامانه مدیریت خانوار طی روزهای اخیر با توجه به اتمام مهلت اعلام انصراف و یا عدم انصراف از دریافت یارانه‌های نفدی اختلال در مخابرات بوده است، اظهار داشت: این موضوع اصلاً ارتباطی با مخابرات نداشت بلکه فقط به خاطر عدم پذیرفتن کمک وزارت ارتباطات به مسئولان ستاد هدفمندی بود.

وی با اشاره به اینکه پهنای باند اینترنت قابل دسترس در نهادها از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است، افزود: اما متأسفانه در مورد سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید گفت که مسئولان ستاد همکاری و کمک مسئولان مخابرات را در این خصوص نپذیرفتند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در روزهای اخیر که مشکل قطعی و اختلال موجود در سامانه مدیریت افزایش یافته بود همکاران سازمان هدفمندی کمک وزارتخانه را قبول نکردند.
 
کد مطلب: 22086
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام