۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴

تعرفه سيم‌كارت‌هاي رايتل اعلام شد

ایتنا- هزينه خدمات ديتا هر كيلو بايت استفاده در ساعات پيك دو ريال و هزينه درساعت خارج از پيك يك ريال است. همچنين هزينه هر پيام سرويس چندرسانه‌اي ۴۰۰ ريال است.


مدير كل برند ارتباطات رايتل تاكيد كرد: تعرفه سرويس‌هاي اين اپراتور كه خدمات آن‌ها به مشتركين ارائه شده است، مشخص شده است.

به گزارش ایتنا شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تعرفه‌هاي سيم كارت‌هاي رايتل اظهار كرد: تعرفه سيم‌كارت‌هاي رايتل پيش‌تر نيز ارائه شده است كه بر اساس آن هزينه هر دقيقه مكالمه داخل شبكه ۵۲.۵ ريال و هزينه هر دقيقه مكالمه خارج از شبكه ۶۲.۵ ريال است.

وي افزود: هزينه خدمات ديتا هر كيلو بايت استفاده در ساعات پيك دو ريال و هزينه درساعت خارج از پيك يك ريال است. همچنين هزينه هر پيام سرويس چندرسانه‌اي ۴۰۰ ريال است.

مدير كل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پيامك فارسي را ۱۰۵ ريال و تعرفه پيامك لاتين را ۱۹۵ ريال بيان كرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌هاي جشنواره نخستين‌ها هستيم و تعرفه‌هايي كه مشتركين و مصرف‌كنندگان با آن سروكار دارند اعم از ديتا، مكالمه صوتي، تصويري، MMS و پيامك گفته شده است.

مدير كل برند ارتباطات اپراتور سوم در پايان تاكيد كرد: براي هر خدمت ارائه شده به مشتركين تعرفه و هزينه استفاده از آنها مشخص شده است كه مشتركين با مراجعه به سايت رايتل مي‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع يابند.
 
کد مطلب: 22072
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Germany
خىلى مسخره
نبي احمدى
feedback
٥ روزه سيم كارت ١٨ سالگي بدستم رسيده اما هنوز فعال نشده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام