کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغيير 5 تا 20 درصدي قيمت گوشي تلفن همراه

خبرگزاری ايسنا , 13 ارديبهشت 1391 ساعت 12:56

ایتنا- اگر بنا باشد واردكنندگان گوشي تلفن همراه براساس قيمت دلار در بازار آزاد به ورود كالا اقدم كنند طبيعي است كه شاهد افزايش‌ قيمت باشيم.




رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري تاكيد كرد: تغيير قيمت ۵ تا ۲۰ درصدي گوشي تلفن همراه به نسبت سال گذشته با دادن دلار دولتي به واردكنندگان قانوني گوشي تلفن همراه حل شده و ثبات به بازار برمي‌گردد.

به گزارش ایتنا ابراهيم درستي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره افزايش قيمت گوشي‌هاي تلفن همراه به ويژه از ابتداي سال جاري اظهار كرد: بعد از نوروز قرار بود دولت دلار ۱۲۲۶ تومان را به واردكنندگان گوشي تلفن همراه كه طبق چارچوب و قوانين موجود فعاليت مي‌كنند، بدهد اما اين كار هنوز صورت نگرفته است.

وي گفت: اگر بنا باشد واردكنندگان گوشي تلفن همراه براساس قيمت دلار در بازار آزاد به ورود كالا اقدم كنند طبيعي است كه شاهد افزايش‌ قيمت باشيم، بنابراين ضرورت دارد هرچه سريع‌تر به اين موضوع رسيدگي شده و ثبات قيمت به بازار گوشي تلفن همراه بازگردد.

درستي ادامه داد: در جلساتي كه با ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و يا وزارت بازرگاني داشتيم قرار بر اين شد كه به اين دسته از واردكنندگان دلار دولتي داده شود كه ظاهرا انجام اين كار در سيكل اداري قرار گرفته و هنوز انجام نشده است.
 


کد مطلب: 22027

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22027/تغيير-5-20-درصدي-قيمت-گوشي-تلفن-همراه

ايتنا
  https://www.itna.ir