۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴

موافقت وزیر ارتباطات با افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت

ایتنا- رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از اظهار نظر معاون سازمان تنظیم مقررات مبنی بر غیر قانونی بودن افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت اعلام بی‌اطلاعی کرد و عنوان کرد این وزیر ارتباطات نیز با این اقدام موافقت کرده است.


رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر قانونی بودن افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت تصریح کرد که این افزایش تعرفه با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است.

به گزارش ایتنا به نقل از مهر، سید مصطفی سیدهاشمی دیروز دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران در واکنش به ابهامات موجود در افزایش نرخ پایه مکالمات تلفن ثابت که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غیرقانونی خوانده شده است، اظهار داشت: تعرفه هر پالس مکالمه تلفن ثابت براساس مصوبه شورای رقابت از اول اسفندماه ۹۰ از مبلغ ۴۴.۷ ریال به ۵۱.۰۳ ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این اظهارات مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد غیرقانونی بودن اعمال این تعرفه را پیگیری خواهیم کرد، افزود: مسئولان این سازمان در اعمال این نرخ، کمال همکاری را با ما داشته‌اند و حتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با این موضوع موافقت کرده‌اند.

سیدهاشمی با اظهار بی‌اطلاعی از غیرقانونی خواندن این تعرفه‌های تعیین شده و لزوم بازگشت مبلغ مورد نظر به مشترکان، نگرانی سهامداران مخابرات ایران را در مورد این موضوع بی‌دلیل عنوان کرد و گفت:هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت را غیرقانونی عنوان کرد و با بیان اینکه کمیسیون تنظیم مقررات مصوبه‌ای در این زمینه نداشته است، گفت: مبلغ اضافه دریافت از مشترکان باید به آنها بازگردانده شود.
 
کد مطلب: 22017
نام شما
آدرس ايميل شما


داود
feedback
حتما برمی گرده
feedback
جای بسی خوشحالی هست که گرانی تایید کردن تا حقوق وپاداش چند صد میلیونی بگیرن .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام