کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سازمان تنظیم مقررات رادیویی در حال بررسی؛

كم‌فروشي و پرداخت خسارت از طرف شركت ارتباطات زيرساخت

خبرگزاری ايسنا , 9 ارديبهشت 1391 ساعت 11:11

ایتنا- رضوانی:اپراتورها همچنين موظفند علاوه بر تقويت بحث رسيدگي به شکايت‌ها، با بالا بردن توان خود در حوزه پاسخگويي به مشترکان، شکايت‌هاي احتمالي را به حداقل برسانند.




معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاكيد كرد: موضوع مربوط به كم‌فروشي و پرداخت خسارت از طرف شركت ارتباطات زيرساخت به شركت‌هاي اينترنتي و بخش‌هايي از آن را استان به استان بررسي مي‌كنيم تا موضوع به تفكيك مشخص شود.

به گزارش ایتنا حسن رضواني در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: آنچه تاكنون با آن برخورد كرديم، كم‌فروشي و كاهش سرعت اينترنت است.

وي درباره مدت زمان بررسي شكايت از طرف اپراتور‌ها يا رگولاتوري و با بيان اينكه اين موضوع به نوع تخلف‌ بستگي دارد، ابراز كرد: در بعضي مواقع موضوعات به سرعت حل شده و نيازي به بررسي زياد ندارند اما برخي مباحث مستلزم پي‌گيري و بررسي بسيار است.

رضواني ادامه داد: مردم بايد شکايت خود درباره سرويس‌ها را به اپراتورها ارائه كنند و اپراتورها موظفند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به آنها پاسخ بدهند، اپراتورها بر اساس مفاد پروانه خود موظفند ساز و کاري را به منظور پاسخگويي به شکايات مطرح شده از سوي مشترکان فراهم کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورها همچنين موظفند علاوه بر تقويت بحث رسيدگي به شکايت‌ها، با بالا بردن توان خود در حوزه پاسخگويي به مشترکان، شکايت‌هاي احتمالي را به حداقل برسانند.

وي پيش از اين با اشاره به نحوه رسيدگي به شکايات در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفته بود: مشترکان مي‌توانند شکايت‌هاي خود را درباره نحوه فعاليت اپراتورها به‌صورت حضوري و غيرحضوري به اين سازمان ارائه کنند.
 


کد مطلب: 21969

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21969/كم-فروشي-پرداخت-خسارت-طرف-شركت-ارتباطات-زيرساخت

ايتنا
  https://www.itna.ir