۲
۰
plusresetminus
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
از اسفد ماه سال 90

اجرایی شدن نرخ‌هاي جديد مکالمات تلفن ثابت

ایتنا- تعرفه‌های تلفن ثابت آخرین بار در سال 83 تغییر کرده و كشورمان در ITU از نطر رتبه‌بندي تعرفه تلفن ثابت به عنوان ارزان‌ترين كشور از نظر مبلغ تعرفه مكالمات تلفن ثابت شناخته شده است.


شورای رقابت در مصوبه خود در سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت را تعیین و اعلام کرد و مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران درباره زمان اجرايي شدن اين تعرفه‌ها گفت: نرخ جدید پالس مکالمات تلفن ثابت از اول اسفندماه سال ۹۰ در قبوض مشترکان تلفن ثابت اعمال مي‌شود.

به گزارش ایتنا داوود زارعيان - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران - در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: تعرفه تلفن ثابت که تاکنون برای هر پالس مکالمه مبلغ ۴۴/۷ ریال بود هم اکنون به ۵۱/۰۳ ریال رسیده است که این تغییر قیمت براساس ابلاغیه شورای رقابت و هماهنگی با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

وي با بيان اينكه نرخ‌های جدید از ابتدای اسفندماه سال گذشته در قبوض مشترکان اعمال و محاسبه می‌شود، گفت: هم اکنون تعرفه‌های جدید برای مشترکان تلفن ثابت در حال محاسبه است.

بنا بر این گزارش تعرفه‌هاي تلفن ثابت آخرين بار در سال ۸۳ اصلاح و تغيير كرده و از آن زمان به بعد بدون تغيير مانده است و كشورمان در ITU از نطر رتبه‌بندي تعرفه تلفن ثابت به عنوان ارزان‌ترين كشور از نظر مبلغ تعرفه مكالمات تلفن ثابت شناخته شده است.
کد مطلب: 21962
نام شما
آدرس ايميل شما


حسین
feedback
آیا ITU از ارزش ریال ایران در برابر ارزهای خارجی و درآمد مردم ایران خبر درستی دارد که که ایران را ارزانترین معرفی کرده است؟ مگر جاهای دیگه که بی بهانه قیمت ها زیاد می شود کسی چیزی می گوید؟ اینجا هم نیازی به این حرف ها نیست. راحت باشد و قیمت ها را زیاد کنید...
لیلا
feedback
من هم با این دوست عزیز ( حسین ) موافق ام مگر تا حالا این همه نرخ اجناس روز به روز بالا می رود کسی جرات اعتراض دارد که در مورد نرخ تعرفه های تلفن و امثالهم کسی بتواند اظهار نظر کند پس همچنان به کارتان ادامه دهید و خیالتان از هرجهت راحت باشد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام