کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از اسفد ماه سال 90

اجرایی شدن نرخ‌هاي جديد مکالمات تلفن ثابت

خبرگزاری ايسنا , 9 ارديبهشت 1391 ساعت 9:25

ایتنا- تعرفه‌های تلفن ثابت آخرین بار در سال 83 تغییر کرده و كشورمان در ITU از نطر رتبه‌بندي تعرفه تلفن ثابت به عنوان ارزان‌ترين كشور از نظر مبلغ تعرفه مكالمات تلفن ثابت شناخته شده است.




شورای رقابت در مصوبه خود در سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت را تعیین و اعلام کرد و مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران درباره زمان اجرايي شدن اين تعرفه‌ها گفت: نرخ جدید پالس مکالمات تلفن ثابت از اول اسفندماه سال ۹۰ در قبوض مشترکان تلفن ثابت اعمال مي‌شود.

به گزارش ایتنا داوود زارعيان - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران - در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: تعرفه تلفن ثابت که تاکنون برای هر پالس مکالمه مبلغ ۴۴/۷ ریال بود هم اکنون به ۵۱/۰۳ ریال رسیده است که این تغییر قیمت براساس ابلاغیه شورای رقابت و هماهنگی با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

وي با بيان اينكه نرخ‌های جدید از ابتدای اسفندماه سال گذشته در قبوض مشترکان اعمال و محاسبه می‌شود، گفت: هم اکنون تعرفه‌های جدید برای مشترکان تلفن ثابت در حال محاسبه است.

بنا بر این گزارش تعرفه‌هاي تلفن ثابت آخرين بار در سال ۸۳ اصلاح و تغيير كرده و از آن زمان به بعد بدون تغيير مانده است و كشورمان در ITU از نطر رتبه‌بندي تعرفه تلفن ثابت به عنوان ارزان‌ترين كشور از نظر مبلغ تعرفه مكالمات تلفن ثابت شناخته شده است.


کد مطلب: 21962

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21962/اجرایی-شدن-نرخ-هاي-جديد-مکالمات-تلفن-ثابت

ايتنا
  https://www.itna.ir