۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸

یوتیوب موظف به فیلتر محتوا در آلمان شد

ایتنا- دادگاه آلمان یوتیوب را به سهل‌انگاری در زمینه بلوکه کردن محتوای غیراخلاقی ، عدم حذف اظهارات غیراخلاقی و زننده کاربران و ... متهم و محکوم کرد.


بر اساس حکم دادگاهی در آلمان، سایت یوتیوب موظف به فیلترکردن محتوایی است که توسط کاربران این سایت آپلود شده است.

به گزارش ایتنا به نقل ازفارس، به گفته آی‌دی‌جی، به دنبال شکایت سازمان GEMA که وظیفه حمایت از کپی‌رایت موسیقی را در آلمان بر عهده دارد، مدیران یوتیوب در آلمان به دادگاه فراخوانده شدند و بعد از دادرسی محکوم شدند.

بر طبق حکم دادگاه یوتیوب در زمینه حفاظت از کپی رایت ویدئوهای مربوط به موسیقی و ترانه های مختلف تلاش کافی را انجام نداده است.

مدیران یوتیوب در پاسخ مدعی شده‌اند این سایت تنها مکانی برای ارائه خدمات به کاربران است و مسئولیتی در مورد محتوای آپلود شده توسط کاربران ندارد، اما این مدعا مورد پذیرش دادگاه یاد شده که در هامبورگ واقع است قرار نگرفت.

دادگاه همچنین یوتیوب را به سهل‌انگاری در زمینه بلوکه کردن محتوای غیراخلاقی ، عدم حذف اظهارات غیراخلاقی و زننده کاربران و ... متهم و محکوم کرد.

این چندمین بار است که دادگاه‌های آلمان احکامی را بر ضد یوتیوب صادر می‌کنند. به دنبال این حکم مدیران یوتیوب در آلمان قول دادند نظارت بیشتری در مورد محتوای آپلود شده در ارتباط با این کشور اعمال کنند.
 
کد مطلب: 21914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام