ایتنا - اگر قبضي ازطریق ۹۹۹۰ پرداخت شده اما وصولی آن در سیستم موجود نیست و خط وصل نشده، راه حل آن اين است كه مشترکین با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکین (سایر استانها) و ارائه اصل کارت ملی و پرینت حساب خود که از بانک اخذ شده (در صورتیکه مبلغ به حساب اعاده نشده باشد) نسبت به پیگیری اقدام كنند.
پیامکهایی که ازطریق همراه اول ارسال شده با شماره «۹۹۶۳۵۰۰۵» و به منظور اطلاعرسانی، تبریک تولد، اخطار قطع صورتحساب و از شماره «به منظور ۹۹۹» به منظور پاسخ به مشکلات مشترکین و شماره « ۹۹۰۰۰۹» به منظور پیامک اطلاع از صورتحساب است.
به گزارش ایتنا از ايسنا، اگر قبضي ازطریق ۹۹۹۰ پرداخت شده اما وصولی آن در سیستم موجود نیست و خط وصل نشده، راه حل آن اين است كه مشترکین با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکین (سایر استانها) و ارائه اصل کارت ملی و پرینت حساب خود که از بانک اخذ شده (در صورتیکه مبلغ به حساب اعاده نشده باشد) نسبت به پیگیری اقدام كنند.
اما درباره نحوه عضویت در خدمات غیرحضوری بايد گفت كه مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت همراه اول، خدمات مشترکین، خدمات غیرحضوری را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد كنند و پس از تایید پیام دریافتی در پست الکترونیک به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و با ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی) و تکمیل فرم مربوطه اقدام كنند و با وارد كردن نام کاربر و رمز عبور دریافتی میتوانند نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک و مفقودی، تغییر آدرس، دریافت ریزمکالمات، دریافت PIN ,PUK اقدام كنند.