۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶

معرفیCamcorder جدید Samsung HMX-QF20

ایتنا- از ویژگی‌‌های برجسته دوربین جدید سامسونگ می‌توان به صفحه‌نمایش ۲.۷ اینچی عریض با امکان صفحه نمایش لمسی ، موسیقی پس‌زمینه هوشمند (Smart Music Background II)و لرزش‌گیر تصویر اشاره کرد.


شرکت سامسونگ به تازگی کم‌کوردر جدیدی تحت عنوان HMX-QF20 را به بازار عرضه کرده است.
از مشخصات برتر این مدل مجهز بودن به Wi-Fi عملکرد بهبود Switch grip و پشتیبانی از شتاب‌سنج داخلی اشاره کرد که هر دو نسبت به مدل پیشین این کلاس ارتقا یافته‌اند.

به گزارش ایتنا فیلمبرداری HMX-QF20 با وضوح HD و با رزولوشن 1080i صورت می‌پذیرد و در ساختار آن از لنز با کیفیت Schneider Kreuznach با ۲۰ برابر زوم اپتیکال و ۴۰ برابر زوم دیجیتال استفاده شده است.
عکاسی این دوربین نیز با وضوح ۵مگاپیکسل از طریق سنسور backside illuminated انجام می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به صفحه‌نمایش ۲.۷ اینچی عریض با امکان صفحه نمایش لمسی ، موسیقی پس‌زمینه هوشمند (Smart Music Background II)و لرزش‌گیر تصویر اشاره کرد.
حضور قابلیت Wi-Fi در این مدل علاوه بر انتقال و جریان مستقیم تصاویر به صفحات نمایشگر‌، امکان آپلود مستقیم تصاویر گرفته شده به شبکه‌های اجتماعی را نیز فراهم می‌آورد.

Samsung HMX-QF20 در حال حاضر در کشور کره‌جنوبی با قیمتی برابر با ۴۴۹,۰۰۰ وُن معادل ۲۴۷ پوند در دسترس قرار دارد. در رابطه با زمان حضور احتمالی این مدل در دیگر کشورها هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.
 
کد مطلب: 21837
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام