۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰

عرضه نخستین گوشی هوشمند با پردازنده اینتل

ایتنا- احتمال می‌رود که این گوشی هوشمند Lenovo K800 باشد که پیش‌تر خبر عرضه آن در ماه مي ۲۰۱۲ اعلام شده بود.


پل اوتلینی، مدیرعامل اینتل اعلام کرد که نخستین تلفن‌همراه مجهز به یکی از پردازنده‌های این شرکت این هفته وارد بازار می‌شود.

او در صحبت‌های خود اشاره نکرد که طی هفته جاری کدام گوشی به عنوان اولین محصول مجهز به پردازنده اینتل به بازار عرضه می‌شود، اما احتمال می‌رود که این گوشی هوشمند Lenovo K800 باشد که پیش‌تر خبر عرضه آن در ماه مي ۲۰۱۲ اعلام شده بود. دیگر گوشی‌هایی که احتمال دارد به عنوان نخستین محصول مجهز به پردازنده اینتل وارد بازار شوند، Orange Santa Clara و Lava Xolo X900 هستند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، هر سه گوشی یاد شده داراي پردازنده Atom Z2460 با توان ۱.۶ گیگاهرتز هستند. این نخستین تراشه موبایل ساخته شده توسط اینتل محسوب می‌شود که مبتنی بر پلتفرم Medfield ساخته شده است.

گوشی هوشمند K800 Lenovo پیشرفته‌ترین محصول در سه گوشی یاد شده است که از نسخه ۴ سیستم‌عامل اندروید بهره مي‌برد و روی دو گوشی دیگر نسخه ۲.۳ این سیستم‌عامل نصب شده است.

این گوشی از نظر سخت‌افزاری نیز جثه بزرگتری دارد و برای آن نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. دو گوشی دیگر نمایشگر ۴ اینچی با کیفیت ۶۰۰ در ۱۰۲۴(۶۰۰ پیکسلی) را در خود جا داده‌اند. هر سه دوربین یاد شده دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده‌اند و که با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه تصویربرداری می‌کنند.
 
کد مطلب: 21832
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام