۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹

لذت از مطالعه شبانه با رایانه‌ لوحی بارنز اند نوبل

ایتنا- شرکت بارنز اند نوبل این رایانه لوحی را با هدف رقابت با کیندل فایر آمازون ساخته است. شرکت آمازون نیز چندی پیش از طراحی یک رایانه لوحی خبر داده بودکه کار مطالعه در تاریکی را آسان می‌کند.


شرکت بارنز اند نوبل یکی از فروشندگان مطرح در بازار کتاب های دیجیتالی اخیراً یک رایانه لوحی طراحی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در تاریکی مطالعه کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، این رایانه لوحی که در واقع یک دستگاه کتابخوان الکترونیکی است، دارای صفحه نمایشی است که درخشندگی آن در تاریکی به صورت خودکار افزایش می‌یابد.

به گزارش رویترز، رایانه لوحی جدید شرکت بارنز اند نوبل قرار است اوایل ماه مه میلادی به قیمت ۱۳۹ دلار وارد بازار شود. این رایانه لوحی که از مجموعه رایانه‌های لوحی «نوک» است دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی (۱۵ سانتیمتری) است و ۲۰۰ گرم وزن دارد.
بارنز اند نوبل این رایانه لوحی را برای کسانی ساخته است که قصد دارند در تاریکی مطالعه کنند. در حال حاضر، کاربرانی که می‌خواهند از رایانه‌های لوحی برای مطالعه در تاریکی استفاده کنند، ناچارند از یک سیستم نوردهی خارجی استفاده کنند.

شرکت بارنز اند نوبل این رایانه لوحی را با هدف رقابت با کیندل فایر آمازون ساخته است. شرکت آمازون نیز چندی پیش از طراحی یک رایانه لوحی خبر داده بودکه کار مطالعه در تاریکی را آسان می‌کند.
گفتنی است شرکت بارنز اند نوبل بعد از آمازون دومین فروشنده کتاب‌های الکترونیکی در سطح جهان است. این شرکت اولین رایانه لوحی خود از خانواده نوک را در سال ۲۰۰۹ و دو سال بعد از عرضه کیندل فایر آمازون روانه بازار کرد.

کاربران رایانه لوحی جدید بارنز اند نوبل با غیرفعال کردن قابلیت درخشش شبانه این دستگاه می‌توانند از آن برای مطالعه در محیط‌های پرنور و روشن نیز استفاده کنند. در صورتی که قابلیت اینترنت Wi-Fi این رایانه لوحی خاموش باشد، باتری آن حتی با فعال بودن قابلیت درخشش شبانه حدود یک ماه دوام می‌آورد.
 
کد مطلب: 21763
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام