۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹

راهکارهای جدید اینتل برای افزایش امنیت و بازدهی کسب و کارهای کوچک و متوسط

ایتنا- رایانه‌ای که این پلت‌فرم بر روی آن نصب باشد به صورت خودکار می‌تواند نرم‌افزارهایش را به‌روز کند، دیسکش را دیفرگمنت (defragment) کند، کوکی‌ها و فایل‌های اینترنتی موقت را حذف کند و وقتی فعالیت کاربر تمام می‌شود، می‌تواند رایانه را به حالت نیمه خاموش در آورد.


شرکت اینتل از عرضه یک پلت‌فرم ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خبر داده است که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک آن می‌توانند سطح بازدهی و امنیت خود را افزایش دهند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، پلت‌فرم جدید شرکت اینتل که SBA نامیده می‌شود، بر روی لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی قابل استفاده است. این پلت فرم بر مبنای خانواده پردازنده‌های نسل دوم شرکت اینتل ساخته شده و دارای یک هاست متشکل از قابلیت‌های ارتقاي بازدهی و امنیت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

به گزارش وب سایت eweek، شرکت اینتل این پلت‌فرم را با پردازنده‌های Core i3، Core i5، Core i5 vPro، Core i۷ و Core i۷ vPro و ریزتراشه‌های ویژه کسب‌وکار که به اینتل ۲۰۱۲ شهرت دارد، سازگار کرده است.

سازوکار پلت‌فرم SBA که برای افزایش سطح امنیتی و بازدهی دارندگان کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط طراحی شده، بدین ترتیب است که با ارتقاي عملکرد رایانه‌ها، ذخیره فایل‌های پشتیبان، جست‌وجوی خودکار نرم‌افزارهای به روز شده و حمایت از رایانه در مقابل بدافزارها می‌تواند از تاثیر بسیاری از تداخلات بیرونی بر عملکرد رایانه‌های یک شرکت یا سازمان بکاهد و از این طریق امنیت و بازدهی آنها را افزایش دهد.

رایانه‌ای که این پلت‌فرم بر روی آن نصب باشد به صورت خودکار می‌تواند نرم‌افزارهایش را به‌روز کند، دیسکش را دیفرگمنت (defragment) کند، کوکی‌ها و فایل‌های اینترنتی موقت را حذف کند و وقتی فعالیت کاربر تمام می‌شود، می‌تواند رایانه را به حالت نیمه خاموش در آورد. مثلاً اگر کاربر فراموش کند رایانه خود را خاموش کند، این پلت‌فرم آن را به صورت نیمه خاموش در می‌آورد و از این طریق در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند.

این پلت‌فرم دارای قابلیت‌های دیگری از قبیل مسدود کردن خروجی‌های یو‌اس‌بی و ممانعت از اتصال دوربین، حافظه بیرونی، چاپگر و دیگر ابزارهای جانبی رایانه نیز هست.
 
کد مطلب: 21760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام