۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۰
بی‌توجهی مسئولان:

وجود ایرادات اساسی در یکی از مهم‌ترین سایت‌های موردنیاز مردم

ایتنا - با مطرح شدن موضوع انصراف از دریافت یارانه نقدی این ایراد سایت پررنگ‌تر می‌شود.



اطلاعات افراد به راحتی از طریق سایت رفاهی قابل دسترس است و اگر فردی تنها شماره ملی و یا سریال شناسنامه فرد دارنده حساب یارانه نقدی را داشته باشد، می‌تواند وارد سایت شده و به اطلاعات فرد دسترسی داشته باشد.

به گزارش ایتنا از مهر، با آغار برنامه‌ریزی برای واریز یارانه‌های نقدی خانوار، دولت اقدام به طراحی سایتی با نام رفاهی کرد که این سایت این روزها به عنوان یکی از سایت‌هایی است که با مراجعه بسیاری از مردم مواجه شده است.

در حالی عنوان می‌شود که سایت رفاهی اطلاعات محرمانه افراد را در خود ذخیره دارد که مشخص شد اطلاعات افراد به راحتی از طریق این سایت قابل دسترس است و اگر فردی تنها شماره ملی و یا سریال شناسنامه فرد دارنده حساب یارانه نقدی را داشته باشد می‌تواند وارد سایت شده و به اطلاعات فرد دسترسی داشته باشد و حتی به جای این فرد از دریافت یارانه نقدی انصراف دهد.

با ورود به سایت رفاهی سه گزینه قابل مشاهده است، که یکی از گزینه‌ها اعلام شماره حساب و دیگری اعلام اطلاعات یارانه پرداختی است که با کلیک کرد بر روی هر یک وارد بخش دیگری از سایت می‌شویم که باید اطلاعات فرد دارنده حساب یا سرپرست خانوار در آن درج شود.

این در حالی است که در این بخش اگر فردی کدملی ده رقمی یا سریال شناسنامه فردی را داشته باشد می‌تواند اطلاعات فرد مورد نظر را دریافت نماید، اگر هر رقمی به دلخواه در بخش کد ملی وارد شود و تنها سریال شناسنامه در محل مورد نظر درج شود و یا اینکه هر رقمی به دلخواه در بخش سریال شناسنامه وارد شود و تنها کدملی ده رقمی به صورت صحیح وارد شود، ورود به اطلاعات مربوطه به راحتی امکان‌پذیر می شود، با مطرح شدن موضوع انصراف از دریافت یارانه نقدی این ایراد سایت پررنگ‌تر می‌شود.
 
 
کد مطلب: 21719
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام