۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲

جایزه موسسه BLI برای پرینترهای تک‌رنگ سامسونگ بعنوان بهترین محصولات سال

ایتنا - هم اکنون همگام با تمامی کشورهای جهان ، ۲ مدل پرینتر ML-2955ND , SCX- 4729FD در بازار ایران نیز عرضه شده است.


باز هم موسسه آمریکائی تعیین کیفیت پرینترها BLI یا Buyers Laboratory LLC جایزه ویژه خود را در سال جدید به پرینترهای لیزری تک‌رنگ شرکت سامسونگ اهدا نمود.
این جایزه علاوه بر معرفی پرینترهای تک‌رنگ شرکت سامسونگ با عنوان برترین نمونه‌های سال، در مواردی همچون کیفیت پرینت، عملکرد دستگاه و طراحی خارجی، از سایر محصولات سامسونگ همچون چهار مدل پرینتر تک‌رنگ و لیزری رنگی در کنار فناوری Samsung Easy Eco Driver این شرکت نیز تقدیر بعمل آورده است که در مجموع مشتمل بر شش جایزه مختلف در رده‌های گوناگون شده و خود نشانه‌ای از میزان رو به رشد کیفیت و محبوبیت جهانی پرینترهای سامسونگ در میان کاربران این رده است.

  
به گزارش ایتنا در این ارتباط Marlene Orr تحلیلگر ارشد شرکت BLI افزایش نوآوری در محصولات سامسونگ را نشانه‌ای از کیفیت برتر و سطح ویژه امکانات در محصولات این شرکت عنوان نموده و از برخی قابلیت‌های مهم دستگاه‌های این رده مثل عملکردهای اقتصادی در کاهش مصرف انرژی و مسائل محیط زیستی بعنوان عواملی تاثیر گذار در افزایش قابلیت اطمینان کاربران یاد می‌کند نکاتی که سامسونگ را در جمیع موارد بخصوص در کلاس پرینترهای A۴ شایسته عنوان تعلق گرفته می‌نماید.


از جمله دستگاه‌های مفتخر به دریافت جایزه BLI باید به پرینتر لیزری تک‌رنگ ML2955ND، پرینتر لیزری چندکاره SCX-4729FD، پرینتر لیزری تک‌رنگ ML-5010ND، پرینتر لیزری رنگی CLP-775ND و بالاخره نرم‌افزار Easy Eco Driver یاد کرد که همگی از جنبه‌های متفاوت و کلاس رعایت مسائل محیط زیستی موسوم به Eco-friendliness موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.
موسسه BLI از دو پرینتر تک‌رنگ لیزری ML-۲۹۵۵ND و دستگاه چندکاره FD SCX-4729 با سرعت چاپ ۲۸ برگ در دقیقه به ترتیب با عناوین برجسته‌ترین پرینترهای شخصی A4 و برجسته‌ترین دستگاه تک‌رنگ تحت شبکه چندکاره (MFP) یاد کرده است که از جمله مهم‌ترین دلائل اختصاص این جوائز به پرینترهای مذکور باید به موارد مهمی همچون راحتی در استفاده، رعایت مسائل محیط‌ زیستی، طراحی کوچک و مدرن و کم‌حجم و قابلیت Smart Print در انجام مراحل پرینت از طریق موبایل اشاره نمود.

پرینتر تک‌رنگ لیزری ML-5010ND با معرفی سریع‌ترین نمونه در این کلاس با امکان ‌آماده شدن برای نخستین پرینت در تنها ۷ ثانیه و چاپ ۴۸ برگ در هر دقیقه شایسته عنوان برترین پرینتر تک‌رنگ A4 برای کاربری‌های تجاری بزرگ شناخته شده است.
در ساختار این مدل از پردازنده پر سرعت ۶۰۰ مگاهرتزی با دو هسته پردازشی استفاده شده است که ضمن انجام پرینتی بی‌‌نقص و ایده‌آل، با ارائه حداقل نویز، صوتی محیطی آرام و بی‌سر و صدا برای کاربران ایجاد می‌کند.


شرکت BLI از پرینتر رنگی لیزری CLP-775ND با امکان چاپ ۳۳ برگ در هر دقیقه با عنوان برترین پرینت رنگی در کاربری تجاری کوچک یاد کرده است که با تکیه بر پردازنده دو ‌هسته‌ای ۶۰۰ مگاهرتزی و پشتیبانی از وضوح بالای ۶۰۰×۹۶۰۰ نقطه در هر اینچ کیفیت چاپ رنگی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

عملکرد اصلی نرم‌افزار Easy Eco Driver کمک به کاربران در تعیین میزان تونر مورد نیاز در پرینت‌های متفاوت جهت کاهش هزینه و منابع است مواردی که جایزه برترین نوآوری و ابتکار را از سوی BLI نصیب سامسونگ نموده است.

در ارتباط با این جوایز همچنین Joo-sang Eun معاونت ارشد بخش IT Solutions در شرکت سامسونگ الکترونیکس با اشاره به شناخته شدن قابلیت‌های تکنولوژیکی مدرن و مقبولیت دستگاه‌های این رده از سوی کاربران و موسساتی از جمله BLI، از مشخصه‌هائی همچون سرعت عملکرد، ارزش اقتصادی و شاخصه‌های محیط زیستی بعنوان مهمترین نکات مثبت دستگاه‌های این رده سامسونگ یاد نمود.
قابل ذکر است هم اکنون همگام با تمامی کشورهای جهان ، ۲ مدل پرینتر ML-2955ND , SCX- 4729FD در بازار ایران نیز عرضه شده است.
 
کد مطلب: 21698
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام