۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳

استقبال کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از فناوری پردازش ابری در حال افزایش

ایتنا- استقبال کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از فناوری‌های پردازش ابری باعث رونق بازار شرکت‌هایی می‌شود که در زمینه ذخیره داده‌ها، ذخیره فایل‌های پشتیبان و ایمیل‌های تجاری به عرضه خدمات می‌پردازند.


پژوهشگران شرکت مایکروسافت پیش‌بینی کرده‌اند کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در سه سال آینده اقبال بیشتری نسبت به فناوری‌های پردازش ابری و «نرم‌افزار به مثابه خدمات» نشان خواهند داد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، ۳۹ درصد این کسب‌وکارها به مایکروسافت گفته‌اند قصد دارند در سه سال آینده از این فناوری‌ها استفاده کنند. در حال حاضر ۲۹ درصد از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از این فناوری‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش وب سایت eweek گزارش شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد تعداد شرکت‌هایی که هم اکنون هزینه استفاده از فناوری‌های پردازش ابری را می‌پردازند، در مقایسه با سه سال گذشته دو برابر شده است.

بنابراین گزارش کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که در سه سال آینده قصد استفاده از فناوری پردازش ابری را دارند، هر کدام به طور متوسط از ۳.۳ خدمات مختلف استفاده خواهند کرد. در حال حاضر هر کدام از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به طور متوسط از ۲ خدمات مختلف استفاده می‌کنند.

گزارش مایکروسافت از این نظر حائز اهمیت است که نشان‌دهنده فرصت‌های پیش رو در این بازار برای تامین‌کنندگان هاست‌ها و خدمات فناوری پردازش ابری است. استقبال کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از این فناوری‌ها باعث رونق بازار شرکت‌هایی می‌شود که در زمینه ذخیره داده‌ها، ذخیره فایل‌های پشتیبان و ایمیل‌های تجاری به عرضه خدمات می‌پردازند.

۸۲ درصد از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خرید خدمات فناوری پردازش ابری از یک تامین‌کننده محلی را حیاتی و مهم دانسته‌اند.
پژوهشگران مایکروسافت دریافته‌اند هرچه که یک کسب‌وکار بزرگ‌تر باشد، تمایل‌ گردانندگان آن برای استفاده از این فناوری‌ها بیشتر است. در این مطالعه مشخص شده است ۵۶ درصد کسب‌وکارهایی که نیروی کار آنها بین ۵۱ تا ۲۵۰ نفر است به طور متوسط از ۳.۷ خدمات مختلف استفاده خواهند کرد.

مایکروسافت این مطالعه را در ۱۶ کشور مختلف و بر روی ۳۲۵۸ کسب و کار کوچک و متوسط انجام داده است که هر کدام از آنها حداکثر ۲۵۰ نفر را در استخدام خود داشتند.
 
کد مطلب: 21682
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام