۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷

درآمد 12.2 میلیارد دلاری راهکارهای هوشمندی تجاری و نرم‌افزارهای تحلیل‌گر در سال 2011

ایتنا- بازار راهکارهای هوشمندی تجاری، نرم‌افزارهای تحلیلگر و نرم‌افزارهای مدیریت عملکرد، سرشار از فرصت‌های بکر است.


درآمدهای جهانی در بازار راهکارهای هوشمندی تجاری، نرم‌افزارهای تحلیلگر و نرم‌افزارهای مدیریت عملکرد در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، موسسه پژوهشی گارتنر ضمن اعلام این خبر درآمد این راهکارها در سال گذشته میلادی را ۱۲.۲ میلیارد دلار اعلام کرد.

به گزارش وب سایت eweek بازار این راهکارها و نرم‌افزارها در سال ۲۰۱۱ از لحاظ سرعت رشد درآمدی در میان سایر نرم‌افزارها و راهکارهای کسب‌وکار رتبه دوم را از آن خود کرده است. درآمدهای جهانی حاصل از فروش این راهکارها و نرم‌افزارها در سال ۲۰۱۰ حدود ۱۰.۵ میلیارد دلار بوده است.

گزارش گارتنر حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۱ شرکت SAP همچنان بزرگ‌ترین فروشنده راهکارهای هوشمندی تجاری، نرم‌افزارهای تحلیلگر و نرم‌افزارهای مدیریت عملکرد در سطح جهان بوده است. این شرکت ۲۴ درصد از این بازار را در اختیار خود داشت.
شرکت‌های اوراکل با ۱۵.۶ درصد، ساس انستیتو با ۱۲.۶ درصد، آی‌بی‌ام با ۱۲.۱ درصد و مایکروسافت نیز با ۸.۷ درصد در این بازار به ترتیب رتبه‌های بعدی را دارا هستند.

در این میان شرکت آی‌بی‌ام نیز بیشترین رشد درآمدی را داشته است. درآمد شرکت آی‌بی‌ام از فروش راهکارهای هوشمندی تجاری، نرم‌افزارهای تحلیلگر و نرم‌افزارهای مدیریت عملکرد در سال ۲۰۱۱ در مقایسه با سال قبل از آن ۲۰.۹ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، این بازار همچنان در اختیار این پنج شرکت مذکور باقی خواهد ماند ولی ۱۰۰ فروشنده دیگر نیز در تلاشند در این بازار جایگاهی را از آن خود کنند.

موسسه پژوهشی گارتنر بازار راهکارهای هوشمندی تجاری، نرم‌افزارهای تحلیلگر و نرم‌افزارهای مدیریت عملکرد را سرشار از فرصت‌های بکر توصیف کرده است.

گزارش گارتنر نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۱ بازار این راهکارها و نرم‌افزارهای کسب‌وکار همچنان تحت غلبه الگوی سنتی کار با رایانه‌های شخصی قرار داشتند اما انتظار می‌رود در ده سال آینده این راهکارها بیشتر با فناورهای پردازش ابری، همراه، شبکه‌های اجتماعی و داده‌های کلان سازگار شوند.
 
کد مطلب: 21657
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام