۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۵

Xperia sola از سونی- تلفن هوشمند با حسی از سحر و جادو

ایتنا- Xperiasola شفافیت خارق‌العاده و نمایش واقعی تصویر را با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، صدای واضح و رسا را با تکنولوژی صدای ساراند سه‌بعدی و xLOUD™ و عملکرد فوق سریع را با یک پردازنده دو هسته‌ای،بهبود می‌دهد.
Xperia sola از سونی- تلفن هوشمند با حسی از سحر و جادو


• معرفی پیمایش "لمس شناور" برای مرور وب جادویی بدون لمس صفحه نمایش
• باز کردن آسان برنامه‌های کاربردی و راه‌اندازی عملیات به‌صورت آنی با NFC و تگ‌های هوشمندXperia SmartTags
• نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل و دوربین با سرعت تصویربرداری بالا تقویت شده به‌وسیله یک پردازنده قدرتمنمد دو هسته‌ای

۱۳ مارس ۲۰۱۲، لندن، بریتانیا- ارتباطات همراه سونی امروزXperia™ sola* را به عنوان جدیدترین عضو اضافه شده به مجموعه تلفن‌های هوشمند Xperiaی مبتنی بر آندروید، معرفی کرد.

به گزارش ایتنا Xperia sola که با تکنولوژی سونی، سرگرمی‌های فوق‌العاده و پیمایش خلاقانه لمس شناور (floating touchTM) تکمیل گردیده است، به تکنولوژی NFC و تگ‌های هوشمند Xperia SmartTag تجهیز شده است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تنظیمات تلفن هوشمند خود و برنامه‌های کاربردی آنرا برای تطابق با سبک زندگی خود بصورت آنی تغییر دهند. Xperia sola در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز و در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف دنیا خواهد بود.

جادوی لمس شناور
تکنولوژی بی‌مانند لمس شناور سونی که برای نخستین بار به‌صورت اختصاصی بر روی Xperia sola ارائه شده است، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با حرکت دادن انگشت خود در فضای بالای صفحه نمایش به پیمایش وب بپردازند. این ویژگی امکان حرکت دادن نشانگر را بدون لمس صفحه فراهم می‌آورد.
به محض یافتن پیوند دلخواه می‌توان آن‌را انتخاب کرد و تنها با یک اشاره صفحه دلخواه بارگذاری می‌شود.

عملکردها و کاربردهای لمس شناور از طریق بروزرسانی ‌نرم افزار و تعامل با با برنامه‌نویسان تکامل خواهد یافت.

کالوم مک‌دوگال، رئیس بخش بازاریابی ارتباطات همراه سونی، گفت:" Xperia sola که با قدرت سونی و حس جادویی لمس شناور به بازار خواهد آمد، به مصرف‌‌‌کنندگان راه جدیدی برای مرور وب و نشان دادن جدیدترین تکنولوژی ارائه می دهد.Xperia sola با قابلیت ارتباط با تگ‌های هوشمندXperia SmartTag و دسترسی به جدیدترین محتوای عرضه شده از طریق شبکه سرگرمی‌های سونی، ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی است که به دنبال سهولت استفاده و بهترین سرگرمی در یک تلفن هوشمند خلاقانه و هوشمند می‌گردند."

زندگی روزمره را با تگ‌های هوشمند ساده سازید
Xperia sola که به تکنولوژی NFC مجهز شده، با دو تگ هوشمند Xperia SmartTag موجود در بسته‌بندی به عنوان استانداردی برای ساده سازی تجربه روزمره کاربران تلفن‌های هوشمند به بازار عرضه می‌شود.

با تماس دادن یک تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید با یک تگ هوشمند، یک پروفایل از پیش تنظیم شده بر روی تلفن هوشمند راه‌اندازی می‌شود. دو تگ هوشمند که با Xperia sola عرضه می‌شوند قابلیت شخصی سازی با حداکثر ۱۰ دستور را دارند.
به عنوان مثال یکی از آنها در اتاق نشیمن می‌تواند Wi-Fi™ را روشن کرده و برنامه کاربردی اخبار گوگل و پیش‌بینی آب و هوا را راه اندازی نماید و دیگری در اتاق خواب می تواند زنگ ساعت را فعال نموده و گوشی را در حالت بی‌صدا قرار دهد.
Xperia sola همچنین از اتصال دوگانه NFC که به کاربران اجازه می‌دهد از اتصال با سایر تلفن‌های هوشمند، برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC تنها با تماس دادن تلفن‌های هوشمند خود با یکدیگر لذت ببرند، پشتیبانی می‌کند.

سرگرمی‌های قدرتمند همیشه و همه‌جا
Xperiasola شفافیت خارق‌العاده و نمایش واقعی تصویر را با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، صدای واضح و رسا را با تکنولوژی صدای ساراند سه‌بعدی و xLOUD™ و عملکرد فوق سریع را با یک پردازنده دو هسته‌ای،بهبود می‌دهد. علاوه بر این Xperia sola با ویژگی تصویربرداری سریع برای راه‌اندازی دوربین از حالت آماده به‌کار در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه تنها با فشردن یک کلید، به بازار عرضه می‌شود.

مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند از طریق شبکه سرگرمی‌های سونی**، جایی که می توانند پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود را از طزیق سرویس ویدیوی نامحدود تماشا کرده یا به میلیون‌ها آهنگ *** از طریق سرویس موسیقی نامحدود گوش کنند، به تجربه‌ای خارق‌العاده از سرگرمی دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌های کلیدیXperia sola
• پیمایش با لمس شناور برای تجربه آسان مرور وب
• تجهیز به NFC و تگ‌های هوشمند موجود در بسته‌بندی به منظور فراهم آوردن امکان بارگذاری سریع برنامه‌های کاربردی و به اشترک‌گذاری محتوا
• صفحه نمایش ۳.۷ اینچی با نمایش واقعی که از طریق موتور پردازش تصویر براویا موبایل شفافیت خارق‌العاده‌ای ارائه می‌کند.
• تجهیز شده به یک پردازنده ۱ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکردهای فوق سریع
• تکنولوژی صدای ساراند سه بعدی و xLOUD برای گوش دادن به صدایی واضح و رسا
• دسترسی مستقیم به شبکه سرگرمی‌های سونی** با برنامه‌های کاربردی ویدیوی نامحدود و موسیقی نامحدود*** بصورت از پیش بارگذاری شده
• سیستم عامل آندروید ویرایش ۲.۳ که در تابستان ۲۰۱۲ به پلت‌فرم آندروید ویرایش ۴.۰ ارتقاء می‌یابد.


*Xperia sola در بازار ایتالیا با نام “Sony Xperia™ sole” و در جمهوری خلق چین با نام “Sony Xperia™ MT۲۷i” به بازار عرضه خواهد شد.
** دسترسی به شبکه سرگرمی‌های سونی منوط به امکان دسترسی منطقه‌ای به آن است.
*** تعداد آهنگ‌های موجود برای هر منطقه متفاوت است.
 
کد مطلب: 21654
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Germany
عالی بود خیلی ممنون
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام